Elikkä. M40 1.6i vm. 89. Auto lähtee käyntiin, sammuu. Joskus toimii päivän, seuraavana ei ollenkaan käynnisty.
Äkkinäinenhän ajattelisi bensapumpun relettä mikä se voi ollakin, kun pumppu ja sytytysosat suunnilleen kauttaaltaan vaihdettu.
Mutta ongelma on siis tämä.
Tulipellin edessä keskellä konehuoneessa pitkä muovilista/suoja jonka alla könttä johtoja + 3 relettä. Kuskin puolelta tutkailtuna ylin valkoinen seuraava keltainen ja sitten tyhjä paikka.
Tietoa ei löytynyt edes korjausoppaasta kun tuo sähkökaavioiden luku hieman heikkoa.
Niin onko tuo valkoinen bensapumpun rele (päivämäärä ym.) ja mikä on tuo keltainen ja mikä olisi sitten tuon tyhjän paikan täyttävä?
Koska releetkin tuppaa maksamaan kymmeniä euroja eikä oikein ole selvillä onko releissä vai tuossa releitten pohjassa vai johdoissa vika niin jatkotutkiskelun kannalta olisi kiintoisaa tietää mitä nuo releet on, kiitos
Auto siis rupeaa yskimään releitä kopsuttelemalla. Mutta ei oikein rajoitu kumpaankaan selkeästi eikä tiettyyn piuhaan jne.
Äkkinäinenhän ajattelisi bensapumpun relettä mikä se voi ollakin, kun pumppu ja sytytysosat suunnilleen kauttaaltaan vaihdettu.
Mutta ongelma on siis tämä.
Tulipellin edessä keskellä konehuoneessa pitkä muovilista/suoja jonka alla könttä johtoja + 3 relettä. Kuskin puolelta tutkailtuna ylin valkoinen seuraava keltainen ja sitten tyhjä paikka.
Tietoa ei löytynyt edes korjausoppaasta kun tuo sähkökaavioiden luku hieman heikkoa.
Niin onko tuo valkoinen bensapumpun rele (päivämäärä ym.) ja mikä on tuo keltainen ja mikä olisi sitten tuon tyhjän paikan täyttävä?
Koska releetkin tuppaa maksamaan kymmeniä euroja eikä oikein ole selvillä onko releissä vai tuossa releitten pohjassa vai johdoissa vika niin jatkotutkiskelun kannalta olisi kiintoisaa tietää mitä nuo releet on, kiitos
Auto siis rupeaa yskimään releitä kopsuttelemalla. Mutta ei oikein rajoitu kumpaankaan selkeästi eikä tiettyyn piuhaan jne.
Comment