Niin eli nyt on haettu "uus" auto ja siinä on mittaristossa kello. Ajattelin vaihtaa kierroslukumittari sen tilalle. Ei näköjään passannut fyysisesti. Auto 86:nen ja kierrosmittari vissiin jostain 89 vuotisesta E30:sta (4 cyl). Näköjään mittaristo ei ollut ihan samanlainen muutenkaan. Mahtaako se olla vuosimallista kiinni vai ihan niin että koko mittaristo pitää hankkia uus jos haluaa kierrosmittari kellon tilalle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kellon tilalle Kierrosmittari?
Collapse
X
-
E30 kellon tilalle Kierrosmittari?
Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8Tags: None
-
-
Originally posted by ufo777Niin eli nyt on haettu "uus" auto ja siinä on mittaristossa kello. Ajattelin vaihtaa kierroslukumittari sen tilalle. Ei näköjään passannut fyysisesti. Auto 86:nen ja kierrosmittari vissiin jostain 89 vuotisesta E30:sta (4 cyl). Näköjään mittaristo ei ollut ihan samanlainen muutenkaan. Mahtaako se olla vuosimallista kiinni vai ihan niin että koko mittaristo pitää hankkia uus jos haluaa kierrosmittari kellon tilalle?
-
-
Saa sen 6 sylinterisen mittaristonkin näyttämään oikein kun vaihtaa siihen sen koodi palikan.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Ok, yritän ettiä koko mittariston (itellä ollut sellainen mutta tyhmänä myin pois).Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
Originally posted by RacinkJep..Pitää vaan olla motometerin mittaristo(88--->),vdo:hin ei koodipalikkaa pysty vaihtamaan.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by RacinkJep..Pitää vaan olla motometerin mittaristo(88--->),vdo:hin ei koodipalikkaa pysty vaihtamaan.
Vanhemmissa on mittariston takana, uudemmissa alareunassa edessä. Ja oikean ikäisestä käyvät vielä ristiin motometer->vdo. Tuo palikka määrittää pytty määrän lisäksi kulutusmittarin näyttämän korjauksen, eli jos laitat eri koneesta, jossa on sama syl. määrä niin kulutusmittari voi näyttää väärin.Olli.
Comment
-
-
Rosvoan vähän tätä topiikkia, mutta liittyy hyvin aiheeseen.
Heitin omaan tekniikanvaihtohärveliin (316 kaasari -88, jossa m20b20 -85) mittariston, jossa kierroslukumittari (entinen kellolla). Mittaristo on peräisin 323:sesta, eli lienee samaa ikäluokkaa kun omani kone.
Mistähän johtuu, että kiekkamittaristo ei pelaa? Ilmeisesti pitäis toimia heittämällä. Mistä mittari ottaa tietonsa, eli olisko tv:n yhteydessä jotain jäänyt asentamatta?
.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Originally posted by pmtkRosvoan vähän tätä topiikkia, mutta liittyy hyvin aiheeseen.
Heitin omaan tekniikanvaihtohärveliin (316 kaasari -88, jossa m20b20 -85) mittariston, jossa kierroslukumittari (entinen kellolla). Mittaristo on peräisin 323:sesta, eli lienee samaa ikäluokkaa kun omani kone.
Mistähän johtuu, että kiekkamittaristo ei pelaa? Ilmeisesti pitäis toimia heittämällä. Mistä mittari ottaa tietonsa, eli olisko tv:n yhteydessä jotain jäänyt asentamatta?
.
Onko mittarin takana oleva vasen johto kiinni?E30 -90 320i
Comment
-
-
Originally posted by ViperHawkToimiiko kulutus- ja lämpömittarit? Jos ei, mittarin sisällä piirilevyllä olevat akut ovat tyhjentyneet.
Onko mittarin takana oleva vasen johto kiinni?
Molemmat leveät liittimet on kiinni. Ei kai muuta pitäis olla.
EDIT: Ajatusvirhe korjattu. Ei tietenkään kulutus- vaan bensamittari!
.Last edited by pmtk; 26-08-2006, 15:52.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Originally posted by pmtkKulutus-, lämpö- ja nopeusmittari pelaa hyvin ja huoltovalonilmaisinkin näyttäs toimivan. En usko, että on akut tyhjänä. Jännitettäkin oli myyjän mukaan riittävästi. Itse en ole mitannut.
Molemmat leveät liittimet on kiinni. Ei kai muuta pitäis olla.
.E39 ja E91
Comment
-
Comment