Moro
Eli tuosta vanhuksesta aloin rukkaamaan jakoketjua kohilleen kun entisen omistajan mukaan siitä olis jako pielessä, kävi miten sattu. mutta kun sain ketjun näkösälle niin en kyllä äkkivilkasulla merkkejä löytäny lohkosta/kannesta/rattaista
ja koneen tyypistäkään en ole varma, olen vasta-alkaja bemarien kanssa, se on kahen litran neloskone, onko se sitten m10 vai mikä vittu lie, kori on 316 e21 -79 ja siihen on tuo kahen litran kone vaihettu, ehkä joku tietää tarkemmin tyypin
ja toinen juttu mikä ihmetytti oli ketjun kiristin, käsittääkseni se toimii öljynpaineella, ketju oli kuitenki aivan löysä kun aukasin sen yläkopan, onkohan siinä jotain hämminkiä vai kiriikö se vasta sen kun kone on käynnissä?.. ja onko se ketju mikä menee öljypohjaan, öljypumpun ketju? seki oli kohtalaisen löysän olonen. Mutta jos ens alkuun tuon jaon sais mulkattua kohilleen niin ois seki ois jo etteenpäin, vissiin puoli vuotta nurkalla ollu tuo rimmeri ja nyt vasta oli aikaa alkaa touhuamaan, pitäs lätkät talveksi konttorilta saaha siihen ku sais pelaamaan
haulla en tosin löytäny yhtään threadia jossa olis kerrottu nuista merkeistä.
Eli tuosta vanhuksesta aloin rukkaamaan jakoketjua kohilleen kun entisen omistajan mukaan siitä olis jako pielessä, kävi miten sattu. mutta kun sain ketjun näkösälle niin en kyllä äkkivilkasulla merkkejä löytäny lohkosta/kannesta/rattaista



Comment