Eipä se lohko sinne suoraan sovikaan, vaatii koneenkorvakkeille muutokset. Korjaamolla jos alat moista tekemään, niin kalliiksi tulee (ne väsää niitä muutospaloja ainakin 3h jos edes suostuvat moiseen näpertämiseen).
Mielestäni parasvaihtoehto on se, että hoidat ne koneenkorvan muutossysteemit valmiiksi ennen kuin alat korjaamoa asialla vaivaamaan. (Koneenvaihto taitaa muuten kustantaa aika mukavasti muutenkin, 800-900€?) Yksi kaveri on tuollaiset korvakkeen siirtopalat vähän aikaa sitten tehnyt, sillä vosii olla systeemit siinä kunnossa että voi korvausta vastaan yhdet lisääkin askarrella. Ne on ihan mustaarautaa joten kestävät takuulla.
Muutenhan lohko toimii ja istuu nätisti sinne.
t.Ville
Jaa että sellanenkin juttu vielä... Kyllähän minä maksan jos sellaset tarvii, jos viitsit niin tiedustele mihin hintaan ne saa, minä maksaisin tietennii toimituskulut
Uppia!
Auto seissy kuukauden tyhjänpanttina, eli käykö minulla tuo e34:ssa oleva johtosarja tuohon koneeseen, joka on ollut vm. 87 e30:ssä?
Mitenkäs, kun puhuuvat että toisessa koneessa on siimapyörässä joku anturi ja toisessa se kuulemma on vauhtipyörässä, miten helppo saada toimimaan oikein?
Maksan rahaa jos joku tuon asentaa, alkaa oikeasti olla KIIRE!
Vai pitääkö maalata vihreäksi ja työntää jokeen (kalat ei pelkää vihreää)
Uppia!
Auto seissy kuukauden tyhjänpanttina, eli käykö minulla tuo e34:ssa oleva johtosarja tuohon koneeseen, joka on ollut vm. 87 e30:ssä?
Mitenkäs, kun puhuuvat että toisessa koneessa on siimapyörässä joku anturi ja toisessa se kuulemma on vauhtipyörässä, miten helppo saada toimimaan oikein?
Maksan rahaa jos joku tuon asentaa, alkaa oikeasti olla KIIRE!
Vai pitääkö maalata vihreäksi ja työntää jokeen (kalat ei pelkää vihreää)
Aika houkuttelevaa, tuollainen kone tuli eilen asennettua e34:ään. Ei vaan enää houkuta ko. remontti koska ilman nosturia/monttua siinä menee selkä ja/tai hermot.
Vanhasta koneesta saa kaikki tarvittavat osat jotta saat ruiskun toimimaan oikein. Eli siitä pitää vain ottaa se värinänvaimennin, anturi ja sen jalka. Ne menee suoraan siihen e30 lohkoon joten ei hätää sen suhteen.
Valmista on. Öljyillä ja nesteillä ajettu nyt n.100km, kannattaako jo vaihtaa? Jäähdytinneste oli ainakin jo melko mustaa, ja töhnäistä, uskaltaako ajaa enempää? Suositeltiin ajaa jopa 500-1000km ennen litkujen vaihtoa
Toinen kymysys, löystyykö se yksi pultti kuinka helposti, johonka mötikkään ylävesiletku tulee (mötikän päällä on 8mm kannalla oleva pultti, oli löystynyt nyt ja valutti hieman nestettä koneen kylkeen. Kiristin sen, mutta ei mene pohjaan asti (kierteet jää näkyviin jonkun matkaa.)
Toivottavasti tuo nyt kestää Edit: kone on siis m20b25.
Se mötikkä termostaattikotelo, ruuvi on ilmausruuvi, se ei mene pohjaan. Kiristä sen verran ettei vuoda, mutta älä enempää. Tekijöillä jäänyt homma vähän kesken...
Comment