juu elikkäs,lähdin tossa ke aamuna 5ltä helsingistä junalla kokkolaan uutta projektia kattoo....ja sieltähän löyty e30 325 ix,4 ovea ja suht kaikil härpäkkeil...auto leimattu 10pv tätä kuta ja yleisilme suht siisti...
no sitte ei muuta ku koeajolle,hyvin vetää,ei pidä neliveto ääntä,ajotietokone valitti pesunestettä,mut muuten auto kuulostais ja näyttäis hyvältä.
eip siin mutaku kaupat lukkoo,ja kaverin kans lähettii köröttelee kohti helsinkii...,päästiinhän sentää 160km...sitte rupes savuu nousee pellin alta,ja samal sekunnil vauhti rupes hyytyy..ja loput arvaatteki.tällä kertaa auto ei syttyny tuleen ihmekyl,mut 20min kuluttua savun hälvettyä,starttauskokeilu...ja pyöritää oikeen iloseen...ilman puristuksia...juuu konehan se paskana.
nyt kysymys oliskin et mitä tehdä koneelle???
käykö tohon ix ään m50 motti?olis meinaa sellanen ylimääräsenä.
vai rakennanko tosta vanhasta uuden turbokoneen tohon?
mitäs tos öljypohjas sellast ettei muita koneita sinne hirveesti laitella?
muutakin vinkkiä saa koneiden suhteen laittaa tulemaan.
ja sitte kaikkein paras...oltii tosiaa seinäjoel yötä hotellis,ja torstaina sitte ku ei keksitty millä autoi saadaa helsinkii,ni ei muutaku auto vuokralle,kärry perää ja kohti hesaa.
no siinä sitte illal helsingistä auto pois hesassa kyydistä,ja ei ku matkaan.pitihän se auto ja traikku palauttaa
seinäjoelle
no kovaa ajoa,ja joskus 1aikoihin seinäjoella(mamman körötellessä koko matkan toisel autol peräs muksun kera)vihdoin peril.tähän mennen ajoa joku n900km....jees.
no eihän sitte ku hotellii huonetta kysyy...kaks täynnä ja kahesta klo 12 mennes huoneenluovutus....no muija siin tokas vikanhotellin respas,ai ei o tilaa,no lähetää sit helsinkii..
oli siin äijäl hauska ilme!!
no ei muuta ku takasin autoo,ja kovaa ajoa taas.taas tuli reilu 400km lisää,ja hesaas oltii aamu 6jälkee. ja just tulki heräiltyy ni pakkohan sitä pient tarinaa piti laittaa.
mut joo tosiaan.ongelma on toi kone.kannattaako siit rakentaa turbokone,vai voiko siihen vaihtaa toisen koneen esim m50?
no sitte ei muuta ku koeajolle,hyvin vetää,ei pidä neliveto ääntä,ajotietokone valitti pesunestettä,mut muuten auto kuulostais ja näyttäis hyvältä.
eip siin mutaku kaupat lukkoo,ja kaverin kans lähettii köröttelee kohti helsinkii...,päästiinhän sentää 160km...sitte rupes savuu nousee pellin alta,ja samal sekunnil vauhti rupes hyytyy..ja loput arvaatteki.tällä kertaa auto ei syttyny tuleen ihmekyl,mut 20min kuluttua savun hälvettyä,starttauskokeilu...ja pyöritää oikeen iloseen...ilman puristuksia...juuu konehan se paskana.
nyt kysymys oliskin et mitä tehdä koneelle???
käykö tohon ix ään m50 motti?olis meinaa sellanen ylimääräsenä.
vai rakennanko tosta vanhasta uuden turbokoneen tohon?
mitäs tos öljypohjas sellast ettei muita koneita sinne hirveesti laitella?
muutakin vinkkiä saa koneiden suhteen laittaa tulemaan.
ja sitte kaikkein paras...oltii tosiaa seinäjoel yötä hotellis,ja torstaina sitte ku ei keksitty millä autoi saadaa helsinkii,ni ei muutaku auto vuokralle,kärry perää ja kohti hesaa.
no siinä sitte illal helsingistä auto pois hesassa kyydistä,ja ei ku matkaan.pitihän se auto ja traikku palauttaa
seinäjoelle

no eihän sitte ku hotellii huonetta kysyy...kaks täynnä ja kahesta klo 12 mennes huoneenluovutus....no muija siin tokas vikanhotellin respas,ai ei o tilaa,no lähetää sit helsinkii..

no ei muuta ku takasin autoo,ja kovaa ajoa taas.taas tuli reilu 400km lisää,ja hesaas oltii aamu 6jälkee. ja just tulki heräiltyy ni pakkohan sitä pient tarinaa piti laittaa.
mut joo tosiaan.ongelma on toi kone.kannattaako siit rakentaa turbokone,vai voiko siihen vaihtaa toisen koneen esim m50?
Comment