Announcement

Collapse
No announcement yet.

käykö e30 320 ix.:n taka-akselisto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikeDry
    BTCF Member
    • May 2006
    • 6217
    • Helsinki

Originally posted by -Tapi View Post
    Juu, manuaalissa onnistuu ottaa pois. Yhdessä sprintti-ix:ssa se on ainakin tehty penkityksen ajaksi Suomessa.
    OK, tota itsekkin olen ajatellut, mutta sekin olisisi kivaa, jos se voisi ottaa pois kesäksi ja talveksi kiinni. Se ei vain kestä jos ottaa etu kardaanin pois..
    Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
    Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

Comment

• jorkki
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 41
      • Keskisuomi

Originally posted by Sädde View Post
      OK, tota itsekkin olen ajatellut, mutta sekin olisisi kivaa, jos se voisi ottaa pois kesäksi ja talveksi kiinni. Se ei vain kestä jos ottaa etu kardaanin pois..
      Siihen joutuu kyllä rakentelemaan uuden kiinnikkeen, koska normaalisti tuo vaihdelaatikko+jakolaatikko paketti on kiinni rungossa sieltä jakolaatikon päästä. Ja koska vaihdelaatikon päätykoppa on erillainen tässä kun 2-vetoisessa niin siihen ei käy 2-vetoisen kiinnikekkään suoraan..

Comment

• Meisseli
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 1003
        • Kotka

Originally posted by Vex View Post
        Itse olen penkittänyt montaa kertaa nostamalla keulan pukkien päälle ja hyvin on toiminut.
        Kannattaako sitä autoa tahallaan rikkoa, jotta saa jotain satunnaisia viskon lämpötilasta ja kunnosta (joka huononee joka kerta) riippuvia teholukemia ulos.
        Eioo penaria alla enää.. :(

Comment

• -Tapi
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 3117
          • Välisuomi

Originally posted by Vex View Post
          Mutta minkä takia on pitänyt ottaa toi akseli penkityksen ajaksi pois? Itse olen penkittänyt montaa kertaa nostamalla keulan pukkien päälle ja hyvin on toiminut.
          Tuli näin jälkikäteen mieleen: Onko tuo penkittämäsi neliveto iX vai joku muu merkki?
          ---

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎