Perseen reikä. Auto ollut minulla tammikuusta, ja nyt hajosi neljännen kerran takaiskarin ylätukilaakeri. Molemmilta puolilta hajonnut kaksi kertaa.
Kesällä laitoin madalluksen autoon, ja sen jälkeen hajonnut siis kaksi kertaa, ja sitä ennen vakiojousilla kaksi kertaa.
Takana on jotkut iskarit, 40 mm madaltavilla jousilla (edessä 60mm).
Olen elänyt siinä uskossa että se iskarin männänvarsi tulee siitä läpi konttiin, mutta voiko olla niinkin, että iskarit ovat liian lyhyet?
Että jossain isommassa kummussa kun auto nousee ilmaan, niin iskari vetää sen itteensä päin ja tulee siten alas läpi.
En tiedä mitkä iskarit mulla on, mutta näin ei olisi kiva jatkaa.
Pitääkö madalluksessa olla lyhyemmät (kaiken järjen mukaan kyllä)?
Tietenkin voi olla että mulla on jotkut liiankin lyhkäset iskarit sielä, vai voiko olla?
Kertokaa te, jotka asiasta paremmin tiedätte.
En kaaha pahemmin, enkä tule kovin lujaa töyssyihin, koska on sen verta jäykät iskarit ainakin edessä että lähtee maalit katosta jos lujempaa täräyttää.
Kesällä laitoin madalluksen autoon, ja sen jälkeen hajonnut siis kaksi kertaa, ja sitä ennen vakiojousilla kaksi kertaa.
Takana on jotkut iskarit, 40 mm madaltavilla jousilla (edessä 60mm).
Olen elänyt siinä uskossa että se iskarin männänvarsi tulee siitä läpi konttiin, mutta voiko olla niinkin, että iskarit ovat liian lyhyet?
Että jossain isommassa kummussa kun auto nousee ilmaan, niin iskari vetää sen itteensä päin ja tulee siten alas läpi.
En tiedä mitkä iskarit mulla on, mutta näin ei olisi kiva jatkaa.
Pitääkö madalluksessa olla lyhyemmät (kaiken järjen mukaan kyllä)?
Tietenkin voi olla että mulla on jotkut liiankin lyhkäset iskarit sielä, vai voiko olla?
Kertokaa te, jotka asiasta paremmin tiedätte.
En kaaha pahemmin, enkä tule kovin lujaa töyssyihin, koska on sen verta jäykät iskarit ainakin edessä että lähtee maalit katosta jos lujempaa täräyttää.
Comment