alkaa tuo 325:sen laatikko olla parhaat päivänsä nähnyt niin eli käyköhän 525:sen laatikko miten helposti e30:iin? ja liekköhän e36 325:ssa samanlainen laatikko kuin e34 525:ssa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 m50b25 laatikko >e30 m20b25:seen
Collapse
X
-
tämähän riippuu puhutko 24v vena 525 koneesta (m50b25) vai 12 vena koneesta (m20b25)
Jos puhuit, 24v koneesta, niin se on ainakin varustettu kaksoismassa vauhtipyörällä, että kytkinakselin siirtäjät jää liian lyhyeksi.
Ja jos taas 12v niin luulisin että menee nakkaamalla paikalle, mutta joku voi varmistaa..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
-
-
Ei Käy...
Originally posted by pk-racing View Postalkaa tuo 325:sen laatikko olla parhaat päivänsä nähnyt niin eli käyköhän 525:sen laatikko miten helposti e30:iin? ja liekköhän e36 325:ssa samanlainen laatikko kuin e34 525:ssa?
ja esim. asia toinen M50 konetta on tehty normaali kytkimellä ilman kaksoismassa vauhtipyörää 10/1990 asti...sitten tuli
kaksoismassa vauhtipyörä kehiin .
Esim. E-30:seen (325E) itselle olen modifioinut kytkimen seuraavsti paineastelma Alpinan B6 ja M50 kytkinlevy (ei kaksoismassa malli) siis 228mm joka on tupla jousilla.
Olen aikoinani modifioinut E-34 M5:sen Sportti askin
sopivaksi E-30:seen 325i:hin.
Terveisin 325E
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostM50 laatikko ei käy M20B25 koneen perään kehä erilainen
ja esim. asia toinen M50 konetta on tehty normaali kytkimellä ilman kaksoismassa vauhtipyörää 10/1990 asti...sitten tuli
kaksoismassa vauhtipyörä kehiin .
Esim. E-30:seen (325E) itselle olen modifioinut kytkimen seuraavsti paineastelma Alpinan B6 ja M50 kytkinlevy (ei kaksoismassa malli) siis 228mm joka on tupla jousilla.
Olen aikoinani modifioinut E-34 M5:sen Sportti askin
sopivaksi E-30:seen 325i:hin.
Terveisin 325E
Ja edelleen tarttis varmaan eka tietää, kumpi kone siin 525:a on...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Kehä
Originally posted by jmp2002 View Postjaa näköjään on...
No kyllä se laatikko siihen menee, mutta kytkin laitteita pitäis muokata..
sopiiko pultit paikoilleen ja myös startin kohta...kytkin jutut on tosiaan eri mittaiset kun katsot laatikon sivusta toisessa mallissa ei näy kytkin akselia ja toisessa näkyy n.15mm.
Mieli piteeni on unohda virittely ja hommaa käyvä laatikko
tosin jos haluaa leikkiä se on jokaisen oma asia.
Minulle nämä asiat on simppeleitä ja tiedän mitä kannattaa
tehdä ja mitä ei ..se kannatti muutta M5 aski käyväksi M20
moottoriin käyväksi ...sekin tarvi tasokoneistuksia ja keskityksiä ym.kytkin etäisyyksien laskua sopivaksi.
Terveisin 325E
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostM50 laatikko ei käy M20B25 koneen perään kehä erilainen
ja esim. asia toinen M50 konetta on tehty normaali kytkimellä ilman kaksoismassa vauhtipyörää 10/1990 asti...sitten tuli
kaksoismassa vauhtipyörä kehiin .
Esim. E-30:seen (325E) itselle olen modifioinut kytkimen seuraavsti paineastelma Alpinan B6 ja M50 kytkinlevy (ei kaksoismassa malli) siis 228mm joka on tupla jousilla.
Olen aikoinani modifioinut E-34 M5:sen Sportti askin
sopivaksi E-30:seen 325i:hin.
Terveisin 325E
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostM50 laatikko ei käy M20B25 koneen perään kehä erilainen
ja esim. asia toinen M50 konetta on tehty normaali kytkimellä ilman kaksoismassa vauhtipyörää 10/1990 asti...sitten tuli
kaksoismassa vauhtipyörä kehiin .......[snip]
Terveisin 325E
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
Comment