No niin tarkoitus olisi lähitulevaisuudessa vaihtaa tuon tehdas asenteisen kattoluukun pelti jota ruoste hieman syönyt.
Kaksi autoa joista toinen luovuttaa ehjän osan,mutta kaipaan vinkkejä verhoilun yms irrotukseen EHJÄNÄ,mukavampi tehdä homma kunnolla.Tuota luukkua raottamalla näkyy ne ruuvit millä pelti on kiinni mutta kuinka niihin pääsee helpoiten käsiksi?:think
Sinänsä aika jännä että tämän ajossa olevan "saksalintan" kattoluukussa on pari nuppineulan pallopään kokoista reikää,jotka ruoste on syönyt sisäpuolelta.no sitä kai se kondenssi kosteus saa aikaan.
Kaksi autoa joista toinen luovuttaa ehjän osan,mutta kaipaan vinkkejä verhoilun yms irrotukseen EHJÄNÄ,mukavampi tehdä homma kunnolla.Tuota luukkua raottamalla näkyy ne ruuvit millä pelti on kiinni mutta kuinka niihin pääsee helpoiten käsiksi?:think
Sinänsä aika jännä että tämän ajossa olevan "saksalintan" kattoluukussa on pari nuppineulan pallopään kokoista reikää,jotka ruoste on syönyt sisäpuolelta.no sitä kai se kondenssi kosteus saa aikaan.
Comment