Moottori karstainen, pakoventtiili/venttiilit vuotaa, co-päästö liian alhainen...
Tossa oli nyt muutama asia, jotka vois vian aiheuttaa. BTW, onko sun autos vähäpäästöinen?
Moottori karstainen, pakoventtiili/venttiilit vuotaa, co-päästö liian alhainen...
Tossa oli nyt muutama asia, jotka vois vian aiheuttaa. BTW, onko sun autos vähäpäästöinen?
itellä joskus ollu samaa vikaa..tosin eri merkissä mut kuiteski...tyhjäkäynnillä arvot korkeella ja kierroksilla putos kohilleen.------>vika: kansi halki...ei tietty välttämättä sulla sama vika mut kannattaa tarkistaa.(tekeekö painetta sun muuta)
Jos seissu yhden vuoden niinku kirjoitit niin kokeilepas vaihtaa uudet öljyt koneeseen ja joku 30 kilsaa ajoo ja sit mittaat uudestaan kaasut
...ja uudet sytytystulpat, bensasuodattimen, ehkä jopa virranjakajankannen
+pyörijän. Noi myös vaikuttaa päästöihin, varsinkin kun auto on seissyt käyttämättömänä pitkään.
...ja sitten kun saat nämä huollot tehtyä, voit keskittyä itse ongelmaan. Eli lähdet sitten tutkimaan ja poissulkemaan kaikki ilmavuodot hapertuneista letkuista ja erityisesti ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen haitariputki jossa ei saa olla edes pintamurteimia. Vuotaako putki, eli mikä oli O2?
...ja sitten kun saat nämä huollot tehtyä, voit keskittyä itse ongelmaan. Eli lähdet sitten tutkimaan ja poissulkemaan kaikki ilmavuodot hapertuneista letkuista ja erityisesti ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen haitariputki jossa ei saa olla edes pintamurteimia. Vuotaako putki, eli mikä oli O2?
Edellisessä autossa tuota HC-arvojen kasvamista tyhjäkäynnillä aiheutti vuotava imusarjan tiiviste.. kaikki muut arvot oli ok.
Comment