Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 320 päästöt....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PAAAAAA
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 438
    • lohja

    e30 320 päästöt....

    eli mitä kandeis tehdä? hc pitoisuus joutokäynnillä liian suuri! MISTÄ VOISI JOHTUA?
  • M40 Power
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 584
    • Turun seutu

    #2
    Moottori karstainen, pakoventtiili/venttiilit vuotaa, co-päästö liian alhainen...
    Tossa oli nyt muutama asia, jotka vois vian aiheuttaa. BTW, onko sun autos vähäpäästöinen?
    EX: E30, E34, E36, E36 compact

    Nyk. -99 320D

    Comment

    • PAAAAAA
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 438
      • lohja

      #3
      Originally posted by M40 Power View Post
      Moottori karstainen, pakoventtiili/venttiilit vuotaa, co-päästö liian alhainen...
      Tossa oli nyt muutama asia, jotka vois vian aiheuttaa. BTW, onko sun autos vähäpäästöinen?
      EI...

      Comment

      • M40 Power
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 584
        • Turun seutu

        #4
        Eli ei vähäpäästöinen, vai? No sitten vika ei ainakaan ole katissa.
        EX: E30, E34, E36, E36 compact

        Nyk. -99 320D

        Comment

        • ViperHawk
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2005
          • 312
          • Joensuu

          #5
          Ajahan motarilla muutama kilsa kolmosella huudattaen.

          Oikeastaan moinen käsittely monelle suomalaiselle autolle olisi ihan kohdallaan, ihan tietyin määräajoin.
          E30 -90 320i

          Comment

          • PAAAAAA
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 438
            • lohja

            #6
            Originally posted by ViperHawk View Post
            Ajahan motarilla muutama kilsa kolmosella huudattaen.

            Oikeastaan moinen käsittely monelle suomalaiselle autolle olisi ihan kohdallaan, ihan tietyin määräajoin.
            NO AJOIN SEN TURUSTA LOHJALLE EILEN, JA SITÄ ENNEN SEISSYT 1V!!

            Comment

            • Tikkunen85
              BTCF Member
              • Mar 2006
              • 892
              • Paltamo

              #7
              itellä joskus ollu samaa vikaa..tosin eri merkissä mut kuiteski...tyhjäkäynnillä arvot korkeella ja kierroksilla putos kohilleen.------>vika: kansi halki...ei tietty välttämättä sulla sama vika mut kannattaa tarkistaa.(tekeekö painetta sun muuta)

              Comment

              • ari79
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2006
                • 230

                #8
                mulla samat oireet -----> oli katti vika
                Exät: 316i e30, 324Td touring e30, 316i e36, 325i e36,320 e30,4*520 e34, 320D e46, 525 e34, 535 e34,320i e36.


                Plus hirvee määrä muita resuja

                Comment

                • Retze
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2006
                  • 422
                  • Keski-Suomi

                  #9
                  vs

                  Jos seissu yhden vuoden niinku kirjoitit niin kokeilepas vaihtaa uudet öljyt koneeseen ja joku 30 kilsaa ajoo ja sit mittaat uudestaan kaasut
                  nyk. jalkapelillä
                  ex BMW 320i

                  Comment

                  • Racink
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2004
                    • 840
                    • Jkl

                    #10
                    Venttilivälykset?Jos pakko äkkiä leima saada eikä kummemmin viitsi vikaa tutkia ni pistä välykseksi 0.4-0.5 jolloin varmastit tippuu Hc:t.

                    Comment

                    • M40 Power
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 584
                      • Turun seutu

                      #11
                      Originally posted by Retze View Post
                      Jos seissu yhden vuoden niinku kirjoitit niin kokeilepas vaihtaa uudet öljyt koneeseen ja joku 30 kilsaa ajoo ja sit mittaat uudestaan kaasut
                      ...ja uudet sytytystulpat, bensasuodattimen, ehkä jopa virranjakajankannen
                      +pyörijän. Noi myös vaikuttaa päästöihin, varsinkin kun auto on seissyt käyttämättömänä pitkään.
                      EX: E30, E34, E36, E36 compact

                      Nyk. -99 320D

                      Comment

                      • Mole30
                        BTCF Röhmy
                        • Feb 2006
                        • 210
                        • Kouvola, Koria

                        #12
                        Mulla oli kanssa hc:t liian korkealla, vaihdoin tulpat ja ilman putsarin ni tipahti kohdilleen... tosin mulla 325 ja vähäpäästönen, mutta kuitenkin.
                        Bmw F31 320d
                        Bmw E30 325Turbo
                        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=128346

                        Ex Bmw E39 528i Touring
                        Ex Bmw E30 316i -90
                        Ex Bmw E30 325i m-tech 2 -88
                        Ex Bmw E30 325i -86

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #13
                          ...ja sitten kun saat nämä huollot tehtyä, voit keskittyä itse ongelmaan. Eli lähdet sitten tutkimaan ja poissulkemaan kaikki ilmavuodot hapertuneista letkuista ja erityisesti ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen haitariputki jossa ei saa olla edes pintamurteimia. Vuotaako putki, eli mikä oli O2?

                          Comment

                          • ats
                            Newbiemmer
                            • Sep 2006
                            • 10

                            #14
                            Originally posted by Hemi View Post
                            ...ja sitten kun saat nämä huollot tehtyä, voit keskittyä itse ongelmaan. Eli lähdet sitten tutkimaan ja poissulkemaan kaikki ilmavuodot hapertuneista letkuista ja erityisesti ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen haitariputki jossa ei saa olla edes pintamurteimia. Vuotaako putki, eli mikä oli O2?

                            Edellisessä autossa tuota HC-arvojen kasvamista tyhjäkäynnillä aiheutti vuotava imusarjan tiiviste.. kaikki muut arvot oli ok.

                            Comment

                            • PAAAAAA
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2005
                              • 438
                              • lohja

                              #15
                              Originally posted by Hemi View Post
                              ...ja sitten kun saat nämä huollot tehtyä, voit keskittyä itse ongelmaan. Eli lähdet sitten tutkimaan ja poissulkemaan kaikki ilmavuodot hapertuneista letkuista ja erityisesti ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen haitariputki jossa ei saa olla edes pintamurteimia. Vuotaako putki, eli mikä oli O2?
                              o2 oli 2,44
                              co2 oli 12,80
                              co oli 0,20
                              HC OLI 1781

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎