Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 M3 vaihdelaatikon kiinnitys + mitä öljyä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    E30 M3 vaihdelaatikon kiinnitys + mitä öljyä?

    Elikkä elikkä, miten E30 M3:ssa on laatikko kiinni takapäästään? Onko se samallalailla kuin normi 260 Getragi? Ongelmana siis on että miten saa 265 sport-getragin takapäästään E30 koppaan kiinni? Kiinnirysrauta on erilainen kun tuossa sport-boksissa kumit ovat samassa tasossa kun taasen normi 260:ssä toinen kumeista on ylempänä..

    Toinen kysymys onkin öljyistä, elikkä mitä öljyä näihin BMW:n sport-laatikoihin pitäisi laittaa?
    Last edited by Jonsku; 07-12-2006, 22:24.
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more
  • M_Power
    Moderator
    • Jul 2003
    • 2758
    • Espoo, HML

    #2
    Öljynä Castrol Transmax Z toimii ainakin hyvin. Tosta kiinnityksestä en osaa kyllä sanoa äkkiseltään mitään.
    BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
    BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

    Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
    Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
    Team vier Zylinder!

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

      #3
      Originally posted by Jonsku View Post
      Elikkä elikkä, miten E30 M3:ssa on laatikko kiinni takapäästään? Onko se samallalailla kuin normi 260 Getragi? Ongelmana siis on että miten saa 265 sport-getragin takapäästään E30 koppaan kiinni? Kiinnirysrauta on erilainen kun tuossa sport-boksissa kumit ovat samassa tasossa kun taasen normi 260:ssä toinen kumeista on ylempänä..
      Silmämääräisesti katsottuna kolkin laatikko + kolkin oma Al-takakannake (omilla kumeilla) osuu aikas kohdilleen pohjan kanssa. Oletko kokeillut vielä?
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • Jonsku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 4645
        • Tuusula

        #4
        En ole mallaillut vielä paikoilleen mutta E28:ssa jossa tuo oli ainakin kannake on metrin liian leveä

        Tuossa boxissahan on kumityynyt about 1/3 matkaa takapäästä eteenpäin ja nimenomaan samassa tasossa joten se aiheuttaa kummastusta. M3 kannake jos siihen passaisi niin selviäisi helpolla.

        Castrolin Transmaxit lurauttelin äsken boksiin joten se homma on ok

        Ja tänään myös selvisi että E30 M3 takakannake passaa, kiitokset Mortimerille
        Last edited by Jonsku; 08-12-2006, 20:52.
        - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

        ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
        ex. Alpina D10 Touring #33/94
        ... and many more

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎