jeps..eli tommonen jäi käsiin johtosarjoineen
yhestä E28 528i bemusta. Tarkoitus on laittaa se sitten tuohon omaan E30 325i:hin.
Kuinka ollakkaan kaikki sujui hyvin niin kauan kunnes...löin sitten laiskuuttani tarkistamatta mittariston keltaisen plugin kiinni tyyliin käy se kun kävi vilkun viiksikin melkein...ja voila' eihän siinä ollut piuhat ollenkaan samalla paikalla kun pitäs. Pikkusen jotain epämäärästä näkyi hetki ruudussa ja sitten ei mitään. Äkkiä virrat veks ja kädet ristiin ettei mitään palanut...no tulos ainakin yksi palanut sulake joka toivottavasti suojasi yksikön palamiselta/mittariston. Huomenna sen näkee kun saa purkaamolta uuden plugin.
Entinen tuli hölmöyksissään hajotettua kun ei tahtonut lähteä irti ne piuhat jotta ois voinut järjestellä nuo piuhaat plugiin uudelleen..
No infona sen verran, että kannattaa tarkistaa tuo piuhojen järjestys noista vehkeistä kun risteyttää ja tuon plugin voi helposti purkaa kun ei kiirehdi liikaa. Plugista ensin nipari pois..vetää sen keskustan ulos..mustan osan sivussa on ohjain kisko josta vetämällä lähtee irti ns. piuhojen päiden lukkoliuska ??? sitten kevyesti näkyvää pientä lukitusta ruuvikkarilla tms. painamalla piuhat lähtee irti ja ne voi järjestää uudestaan ehjään plugiin.. toisin kuin minä ettei tarvitse hakea uutta osaa purkaamolta.. :(b)
PS: ETM on anaalista kun ettii noita piuhojen järjestyksiä....

Kuinka ollakkaan kaikki sujui hyvin niin kauan kunnes...löin sitten laiskuuttani tarkistamatta mittariston keltaisen plugin kiinni tyyliin käy se kun kävi vilkun viiksikin melkein...ja voila' eihän siinä ollut piuhat ollenkaan samalla paikalla kun pitäs. Pikkusen jotain epämäärästä näkyi hetki ruudussa ja sitten ei mitään. Äkkiä virrat veks ja kädet ristiin ettei mitään palanut...no tulos ainakin yksi palanut sulake joka toivottavasti suojasi yksikön palamiselta/mittariston. Huomenna sen näkee kun saa purkaamolta uuden plugin.
Entinen tuli hölmöyksissään hajotettua kun ei tahtonut lähteä irti ne piuhat jotta ois voinut järjestellä nuo piuhaat plugiin uudelleen..
No infona sen verran, että kannattaa tarkistaa tuo piuhojen järjestys noista vehkeistä kun risteyttää ja tuon plugin voi helposti purkaa kun ei kiirehdi liikaa. Plugista ensin nipari pois..vetää sen keskustan ulos..mustan osan sivussa on ohjain kisko josta vetämällä lähtee irti ns. piuhojen päiden lukkoliuska ??? sitten kevyesti näkyvää pientä lukitusta ruuvikkarilla tms. painamalla piuhat lähtee irti ja ne voi järjestää uudestaan ehjään plugiin.. toisin kuin minä ettei tarvitse hakea uutta osaa purkaamolta.. :(b)
PS: ETM on anaalista kun ettii noita piuhojen järjestyksiä....

Comment