-------------------
saa poistaa
Collapse
X
-
kyllä vaikuttaa lämmönsäädön jätetty asento E30, mulla ku laittaa taukolämmön päälle niin voi puhaltaa kylmääkin ilmaa, eli pa-lämmitin hommissa lämmöt aina max.
oman eberin laitoin auton oikealle puolelle runkopalkkiin kiinni, harmittaa pitkä letku veto mutta toimiihan toi noinkin
Comment
-
Ja sulla myös kuvatunlainen lämmityslaite...lämmönsäätö asteikolla..?Originally posted by mikko View Postkyllä vaikuttaa lämmönsäädön jätetty asento E30, mulla ku laittaa taukolämmön päälle niin voi puhaltaa kylmääkin ilmaa, eli pa-lämmitin hommissa lämmöt aina max.
oman eberin laitoin auton oikealle puolelle runkopalkkiin kiinni, harmittaa pitkä letku veto mutta toimiihan toi noinkinTallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
lämpeää kyllä se pakoputki aika lailla,et kannatta varmistaa ettei ota kiinni mihinkään herkästi sulavaan/syttyvään..?Originally posted by jannmann View PostSe lätkä on ilmastoinnin kuivaajapurkin paikka, en voi käyttää sitä kikka kakkosta kun mulla on ilmastointi... Nyt virittelin pakoputken lähtemään viistosti jäähdytintä kohden ja jäähdyttimen reunaa pitkin töötin paikalle, jonne ruuvasin webaston änkkärin..
Imuilman vaimentimen pistin kiinni mukana tulleella kiinnikkeellä valojen suojamuoviin jossa on sopivasti sen mallinen kolo
puhaltimen kytkin niin,että nopeudensäätimeltä lähtevä musta johto (kyseessä 4-nop puhallin) poikki,ja sen kierrätin webaston releen kautta.
Nyt puhallin puhaltaa aina 2-nopeudella,olipa nuppi missä asennossa tahansa.
joo,kyllä se näin on ainakin "normaalissa" lämmönsäätö järjestelmässä.Originally posted by mikko View Postkyllä vaikuttaa lämmönsäädön jätetty asento E30, mulla ku laittaa taukolämmön päälle niin voi puhaltaa kylmääkin ilmaa, eli pa-lämmitin hommissa lämmöt aina max.
Lämmönsäätö nuppia kun alkaa kiertämään punaiselta siniselle päin,aukeaa samalla jossain läppä mikä ottaa kylmää ilmaa sekaan.
eli lämmöt jätettävä kaakkoon.
Comment
-
Kovilla pakkasilla (< -20C) eron lämpenemisen suhteen kyllä huomaa, jos käyttää sisäkiertoa. Itse olen näillä leudommillakin keleillä pääosin käyttänyt sisäkiertoa eikä lasit huurru - kunhan muistaa pistää sisäkierron pois kun lähtee ajamaan.Originally posted by jannmann View PostMiten mahtaa lisätä ton hytin lämpenemistä jos ohjaisi sisäilmakierron päälle?
Vai tuleeko autosta höyryvaunu?
Aihetta sivuten (kun on näitä E34 tietäjiäkin "läsnä"): E34 M5 moottori ei ilmeisesti "vaadi" jatkuvaa vesikiertoa lämppärin kennon kautta? Eli moottorin vesikierto ei häiriinny vaikka lämmityslaitteen letkut tulppaa kokonaan (koska vesiventtiilikin tarvittaessa sulkee kierron)?
Comment

Comment