Announcement

Collapse
No announcement yet.

saa poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5857
    • Joccis City

    #16
    -------------------
    Last edited by jannmann; 22-02-2012, 14:17.
    Aprilia RSV4

    Comment

    • mikko
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 1741
      • kotona

      #17
      kyllä vaikuttaa lämmönsäädön jätetty asento E30, mulla ku laittaa taukolämmön päälle niin voi puhaltaa kylmääkin ilmaa, eli pa-lämmitin hommissa lämmöt aina max.

      oman eberin laitoin auton oikealle puolelle runkopalkkiin kiinni, harmittaa pitkä letku veto mutta toimiihan toi noinkin

      Comment

      • jani1632
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 2243
        • Etelä-pohjanmaa

        #18
        Originally posted by mikko View Post
        kyllä vaikuttaa lämmönsäädön jätetty asento E30, mulla ku laittaa taukolämmön päälle niin voi puhaltaa kylmääkin ilmaa, eli pa-lämmitin hommissa lämmöt aina max.

        oman eberin laitoin auton oikealle puolelle runkopalkkiin kiinni, harmittaa pitkä letku veto mutta toimiihan toi noinkin
        Ja sulla myös kuvatunlainen lämmityslaite...lämmönsäätö asteikolla..?
        Tallin täytteet:
        E70 3.0d -09
        E34 540ia -94
        E39 520d -00
        E39 528i M-sport -00
        E60 520i -04
        E30 -86
        E61 520da -09

        Comment

        • Makee28
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2003
          • 527
          • Kitee

          #19
          Originally posted by jannmann View Post
          Se lätkä on ilmastoinnin kuivaajapurkin paikka, en voi käyttää sitä kikka kakkosta kun mulla on ilmastointi... Nyt virittelin pakoputken lähtemään viistosti jäähdytintä kohden ja jäähdyttimen reunaa pitkin töötin paikalle, jonne ruuvasin webaston änkkärin..
          Imuilman vaimentimen pistin kiinni mukana tulleella kiinnikkeellä valojen suojamuoviin jossa on sopivasti sen mallinen kolo
          lämpeää kyllä se pakoputki aika lailla,et kannatta varmistaa ettei ota kiinni mihinkään herkästi sulavaan/syttyvään..?

          puhaltimen kytkin niin,että nopeudensäätimeltä lähtevä musta johto (kyseessä 4-nop puhallin) poikki,ja sen kierrätin webaston releen kautta.
          Nyt puhallin puhaltaa aina 2-nopeudella,olipa nuppi missä asennossa tahansa.

          Originally posted by mikko View Post
          kyllä vaikuttaa lämmönsäädön jätetty asento E30, mulla ku laittaa taukolämmön päälle niin voi puhaltaa kylmääkin ilmaa, eli pa-lämmitin hommissa lämmöt aina max.
          joo,kyllä se näin on ainakin "normaalissa" lämmönsäätö järjestelmässä.
          Lämmönsäätö nuppia kun alkaa kiertämään punaiselta siniselle päin,aukeaa samalla jossain läppä mikä ottaa kylmää ilmaa sekaan.

          eli lämmöt jätettävä kaakkoon.

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5857
            • Joccis City

            #20
            sisäilmankierto

            ------------------
            Last edited by jannmann; 22-02-2012, 14:18.
            Aprilia RSV4

            Comment

            • tonnikala
              Bimmer Rookie
              • Dec 2002
              • 199
              • Mikkeli

              #21
              Originally posted by jannmann View Post
              Miten mahtaa lisätä ton hytin lämpenemistä jos ohjaisi sisäilmakierron päälle?
              Vai tuleeko autosta höyryvaunu?
              Kovilla pakkasilla (< -20C) eron lämpenemisen suhteen kyllä huomaa, jos käyttää sisäkiertoa. Itse olen näillä leudommillakin keleillä pääosin käyttänyt sisäkiertoa eikä lasit huurru - kunhan muistaa pistää sisäkierron pois kun lähtee ajamaan.

              Aihetta sivuten (kun on näitä E34 tietäjiäkin "läsnä"): E34 M5 moottori ei ilmeisesti "vaadi" jatkuvaa vesikiertoa lämppärin kennon kautta? Eli moottorin vesikierto ei häiriinny vaikka lämmityslaitteen letkut tulppaa kokonaan (koska vesiventtiilikin tarvittaessa sulkee kierron)?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎