Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 mittaristo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masi300
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 262
    • Pori

    E30 mittaristo

    Tiedän, jälleen kerran. Auto on e30 320i -84. Onko mulla nyt sitten ne kuuluisat mittariston akut/patterit loppu kun yhtäkkiä pimeni puolet mittarista, siis valot meni. Nopeus mittari toimi edelleen ja bensa mittari(näiden kohdalta valot hävis täysin). Vai onko tuollakin ihan tavalliset mittariston valot mitkä vaihdan vaan? sulakkeet konehuoneenpuolelta ehjät,löytyykö sisältä?

    Samaan syssyyn vielä, kun mulla on chekpanel, siinä katossa. Miten saan siihen eloa? Käsittääkseni ihan alkuperäinen.
    Last edited by masi300; 04-01-2007, 21:26.
    - Muutamia riisejä
    - Muutamia saksalaisia
    - Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
    - Ex E30 320i -84
  • tapio87
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 235
    • Haapajärvi

    #2
    Originally posted by masi300 View Post
    Tiedän, jälleen kerran. Auto on e30 320i -84. Onko mulla nyt sitten ne kuuluisat mittariston akut/patterit loppu kun yhtäkkiä pimeni puolet mittarista, siis valot meni. Nopeus mittari toimi edelleen ja bensa mittari(näiden kohdalta valot hävis täysin). Vai onko tuollakin ihan tavalliset mittariston valot mitkä vaihdan vaan? sulakkeet konehuoneenpuolelta ehjät,löytyykö sisältä?
    varmaan vaan lamppu palanut, mittaristossa kun on kaksi polttimoa, kummallakin puolen omansa mittari vaan irti ja uudet polttimot tilalle..


    Originally posted by masi300 View Post
    Samaan syssyyn vielä, kun mulla on chekpanel, siinä katossa. Miten saan siihen eloa? Käsittääkseni ihan alkuperäinen.
    syttyykö paneeliin valot kun painat siitä check napista? kaikkien ledien pitäisi syttyä jos toimii, muussa tapauksessa valoja syttyy aina kun jostain jotain paskana tms..
    324tdic savukonerojekti

    Comment

    • masi300
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2005
      • 262
      • Pori

      #3
      Originally posted by tapio87 View Post
      syttyykö paneeliin valot kun painat siitä check napista? kaikkien ledien pitäisi syttyä jos toimii, muussa tapauksessa valoja syttyy aina kun jostain jotain paskana tms..
      Ei virrat päällä tai ilman. Kai tuokin jonkun sulakkeen kautta menee...vois semmoset nyt ensin tarkistaa.
      - Muutamia riisejä
      - Muutamia saksalaisia
      - Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
      - Ex E30 320i -84

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎