Originally posted by timpa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30; Turboa 1.8kaasari koneeseen(m10)???
Collapse
X
-
Originally posted by petsukka View Postjuu ei ruuttaa kannata laittaa jossei halua pistää jotain hestciä tai vastaavaa minkä saa pelaan...voi tulla kalliiksGentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
-
E30 316 -85 turbotus
Elikkäs tallista löytyy M10-koneella varustettu 1.8 litrainen E30.
Turbo ja muut kilkkeet laitettu kiinni ja seuraavana olis vuorossa katsastus. Vanha leima meni umpeen alkuvuodesta ja tällä viikolla olisi tarkotus käydä näyttämässä bemaria konttorilla. Ajattelin vaan kysyä tällein etukäteen, että mitä muutoksia autoon tarvitsee tehdä, että menee leimalle, ettei sitten tule mitään yllätyksiä? :think
http://www.tnlimousine.fi/
KALUSTO:
Lincoln Town Car 8,6m Limousine -99
EX:
Nissan 200sx S13 -92
Nissan 200sx S13 -93
BMW 530dA Touring -02
BMW Z3 2.8 -98
BMW 316 Turbo E30 -85
Comment
-
-
Käytännössä taitaa ensimmäisenä tulla jarrujen päivitys eteen. En tunne e30:stä riittävästi, mutta 325:n jarrut taitaa olla hiukan isommat, ja ainakin takana on levyt.
Myös alusta pitäisi päivittää vastaamaan suurempitehoista mallia. (jos on eroja esim jouset, iskarit, kallistuksenvakaajat yms.)
Comment
-
-
Originally posted by Rostbraun View PostKäytännössä taitaa ensimmäisenä tulla jarrujen päivitys eteen. En tunne e30:stä riittävästi, mutta 325:n jarrut taitaa olla hiukan isommat, ja ainakin takana on levyt.
Myös alusta pitäisi päivittää vastaamaan suurempitehoista mallia. (jos on eroja esim jouset, iskarit, kallistuksenvakaajat yms.)
Searchilla löytyy kyllä kaikki tarvittava. Viitseliäisyyttä ihmiset!ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
e30 316 1.8 turbotus
Elikkä tarkoituksena olisi talvi iltojen iloksi ja ajankuluksi yrittää turbottaa oma 316.tarkoituksena ei ole repiä mitenkään erikoisesti tehoa koneesta(vaikka eipä tuosta repimälläkään sitä saisi).Tarvisin pikku vinkkejä esim siihen että mikähän kaasari tuohon kannattaisi iskeä kiinni vai saiskohan tuolla vakiolla toimimaan yhtään?Fööniksi tulee luultavasti garretin TO3:nen.Ideoita ja neuvoja voi postata tänne vaikka vielä ei paljon faktoja oo mutta lisäilen tietoja ja tapahtumia kun projekti etenee johonki päin.Voi myös ilmoitella jos on halpaa ja toimivaa turbotus kamaa myynnissä tähän projektiin.
Comment
-
-
Originally posted by bimmerrr View PostMitä kaikkia osia tarvitsen että saan turbon tähän koneeseen? koneen nyt vahvistan ainakin mutta mitä muita osia.
Kannattaa lukea myös Moottorit ja voimansiirto-alueelta M10 turbotustopic.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment