Terve. Eilen ihmettelin kun ei puhalla lämmintä kabiiniin. Lämmöt on ok (mittari seisoo pystyssä) mutta lämpöa ei tule kunnolla. Pelkää lehmän hönkäys. Jos ajaa kovemmilla kierroksilla nini sitten sieltä tulee lämpöä, ei kuuma mutta niin että tarkenee. Tyhjäkäynnillä tulee pelkkää kylmää.
Ylevesiletku ja syylärin yläpää on kuuma mutta taas syylärin alapää ja syylärin alavesiletku on ihan kylmä. Syylärin alavesiletku liittyy metalliseen T kappaleeseen joka on kuuma. Bensa-asemalla kun pähkäilin tilannetta niin joku paikkallinen "rane" tuumasi että olisi syylärin alapää jäässä ?? ja että vesi ei kiertäisi kunnolla.
Ylävesiletku on kuuma, mutta tuntuu kuin olisi tyhjillään sitä kun puristelee niin ei tunnu kunnon vastusta.
Ajatelin huuhdella jäähdytin järjestelmän, antaa lämpösessa hallissa syylärin varmasti "sulaa" ja täyttää oikean vahvuiset liemet takaisin. Mitenkäs tämmöinen härveli ilmataan??? Vai onko peräti vesipumppu sökö?
(Juu etupuskurin syylärin ilmareijät oli täynnä lunta->putsattu)
Ylevesiletku ja syylärin yläpää on kuuma mutta taas syylärin alapää ja syylärin alavesiletku on ihan kylmä. Syylärin alavesiletku liittyy metalliseen T kappaleeseen joka on kuuma. Bensa-asemalla kun pähkäilin tilannetta niin joku paikkallinen "rane" tuumasi että olisi syylärin alapää jäässä ?? ja että vesi ei kiertäisi kunnolla.
Ylävesiletku on kuuma, mutta tuntuu kuin olisi tyhjillään sitä kun puristelee niin ei tunnu kunnon vastusta.
Ajatelin huuhdella jäähdytin järjestelmän, antaa lämpösessa hallissa syylärin varmasti "sulaa" ja täyttää oikean vahvuiset liemet takaisin. Mitenkäs tämmöinen härveli ilmataan??? Vai onko peräti vesipumppu sökö?
(Juu etupuskurin syylärin ilmareijät oli täynnä lunta->putsattu)
Comment