Elikkäs oireena edelleen:
-Tyhjäkäynti seilaa KYLMÄNÄ 800-900-500 väliä. LÄMPIMÄNÄ ja KYLMÄNÄ meinaa sammua jos kiekat laskee liian nopeaan.
-Liikkeelle lähdettäessä esim. valoista pitää herätellä konetta kierroksilla,muuten sammuu eli täysin hengetön siinä 1000rpm kohdilla.
- Kylmänä käynnistettäessä käynti kuullostaa 6 koneelta ja on todella hengetön ja nykii paljon(röpöttää).
Voisiko johtua muka ilmamäärämittarista, olen kokeillut kahta käytettyä ja molemmilla samat jutut, nykyisestä mittarista neula siirretty täysin uudelle uralle ja seokset säädetty bmwliikkeen toimesta. Ei edelleenkään vaikutusta.
Tulpanjohdot,sytytyspuola, virranjak.kansi ja pyörijä,tulpat,pensansuod., nokka-akseli ja keinut uudet, kasa uusia letkuja,tyhjäkäyntimoottori, ilmansuodin vaaihdettu uusiin.
Imuvuodot tutkittu päällisinpuolin starttisparyllä eikä löydy mittään.
Silti oireet voisi olla ehkä todella pieni imuvuoto, koska päästöt ovat tavallista korkeammat eikä niitä kuulema saanut millään tuota alemmas(HC 360 tai 460 kun muistas).
Kokeilin ottaa öljykorkin auki koneen käydessä ja heti rupes käymään oudosti(en tiiä merkkaako mitään tässä konemallissa).
Moottorin etupuolelta öljyjä vaihtaessa huomasin että jostain kannen tai jakopään kohdilta on tullut öljyä siihen malliin että koko öljypohja on öljyssä ulkoapäin, en ole havainnut maahan tiputtamista eikä öljyä tarvitse lisätä.
Voisiko mahd. saada ilmaa tuolta käsin.
Imusarja pitäisi irrottaa ja vaihtaa tiivisteet,lämpötilaanturi ja kaikki mahdollinen ja tutkia vielä lisäilmaluistilta eteenpäin menevä letku jos olisi vuotoja mutta vaikka kuinka sinne suihkinut starttispraytä niin ei mitään vaikutusta käyntiin.
Nyt ois tarvetta asiantuntijoille, että kaikki järkevät arvaukset ja vinkit kehiin vaan. Kiitos jo etukäteen.
-Tyhjäkäynti seilaa KYLMÄNÄ 800-900-500 väliä. LÄMPIMÄNÄ ja KYLMÄNÄ meinaa sammua jos kiekat laskee liian nopeaan.
-Liikkeelle lähdettäessä esim. valoista pitää herätellä konetta kierroksilla,muuten sammuu eli täysin hengetön siinä 1000rpm kohdilla.
- Kylmänä käynnistettäessä käynti kuullostaa 6 koneelta ja on todella hengetön ja nykii paljon(röpöttää).
Voisiko johtua muka ilmamäärämittarista, olen kokeillut kahta käytettyä ja molemmilla samat jutut, nykyisestä mittarista neula siirretty täysin uudelle uralle ja seokset säädetty bmwliikkeen toimesta. Ei edelleenkään vaikutusta.
Tulpanjohdot,sytytyspuola, virranjak.kansi ja pyörijä,tulpat,pensansuod., nokka-akseli ja keinut uudet, kasa uusia letkuja,tyhjäkäyntimoottori, ilmansuodin vaaihdettu uusiin.
Imuvuodot tutkittu päällisinpuolin starttisparyllä eikä löydy mittään.
Silti oireet voisi olla ehkä todella pieni imuvuoto, koska päästöt ovat tavallista korkeammat eikä niitä kuulema saanut millään tuota alemmas(HC 360 tai 460 kun muistas).
Kokeilin ottaa öljykorkin auki koneen käydessä ja heti rupes käymään oudosti(en tiiä merkkaako mitään tässä konemallissa).
Moottorin etupuolelta öljyjä vaihtaessa huomasin että jostain kannen tai jakopään kohdilta on tullut öljyä siihen malliin että koko öljypohja on öljyssä ulkoapäin, en ole havainnut maahan tiputtamista eikä öljyä tarvitse lisätä.
Voisiko mahd. saada ilmaa tuolta käsin.
Imusarja pitäisi irrottaa ja vaihtaa tiivisteet,lämpötilaanturi ja kaikki mahdollinen ja tutkia vielä lisäilmaluistilta eteenpäin menevä letku jos olisi vuotoja mutta vaikka kuinka sinne suihkinut starttispraytä niin ei mitään vaikutusta käyntiin.
Nyt ois tarvetta asiantuntijoille, että kaikki järkevät arvaukset ja vinkit kehiin vaan. Kiitos jo etukäteen.
Comment