Elikkä käytin koslaa katsastuksessa (e30 316 - 87) ja setä valitti väljästä alapallonivelestä ja antoi hylsyn. Luin tuossa edellisiä juttuja mutta epäselväksi jäi, että kannattaako vaihtaa koko tukivarsi vai pelkkä pallonivel. Tietenkin voihan ajatella että onko tässä säästön paikka? Uusi alatukivarsi maksaa n:60 - 80€ ja uusi nivel taas n:15€ . Kun luin tuolta jotkut väittivät että katsastusmies saattaa valittaa jos ei ole koko varsi vaihdettu tai uutta niveltä ei saada kunnolla kiinni. Onko tuo sitä ns: paskapuhetta:think  Tietenkin helpommalla varmasti pääsisi jos vaihtaa koko tukivarren mutta joutuuko sitten laittamaan sen toisenkin puslan siihen tukivarteen, kun sitä ei kuulemma vakiona siinä uudessa osassa ole?
Ja onko se liian haastava homma alkaa vaihtamaan pelkkä nivel eli palaako siinä muuta ku hihat. Onko taas noista vivelten "irrotushaarukoista" ja irrottimista mitään hyötyä? Jos joku on vaihtanut sen pelkän nivelen nii kertokaas nyt että kannattaako se vai kannattaako ostaa koko tukivarsi?
Ps: päästöt meni tyhjäkäynnillä yli 5000 ja sallittu on 600, katsastusmiehellä oli ongelma saada niin suuri luku paperille koska laitteet tulostivat vain max 4000 päästöjä Katsastusmies pyöristi päästöt 4000
 Katsastusmies pyöristi päästöt 4000  Nooh.....säädöt pikkasen pielessä
 Nooh.....säädöt pikkasen pielessä 
							
						
					Ja onko se liian haastava homma alkaa vaihtamaan pelkkä nivel eli palaako siinä muuta ku hihat. Onko taas noista vivelten "irrotushaarukoista" ja irrottimista mitään hyötyä? Jos joku on vaihtanut sen pelkän nivelen nii kertokaas nyt että kannattaako se vai kannattaako ostaa koko tukivarsi?
Ps: päästöt meni tyhjäkäynnillä yli 5000 ja sallittu on 600, katsastusmiehellä oli ongelma saada niin suuri luku paperille koska laitteet tulostivat vain max 4000 päästöjä
 Katsastusmies pyöristi päästöt 4000
 Katsastusmies pyöristi päästöt 4000  Nooh.....säädöt pikkasen pielessä
 Nooh.....säädöt pikkasen pielessä 
							
						
 
							
						 
							
						


Comment