Eli varhaisdementia alkamassa, kun laitoin tuossa kojetaulun paikalleen ja mittaristoa laittaessa huomasin, että mittaristossa on paikat kolmelle isolle liittimelle, mutta paikkoihin kuuluvia isoja liittimiä löysin vain kaksi.
Ainoat johdot mitä ei sitten tullut merkittyä purkamisvaiheessa
Muistelisin, että siihen keskellä olevaan keltaiseen liitinpaikkaan ei tullut liitintä, mutta en ole varma? Onkohan jäänyt kojetaulun väliin jonnekkin vai mikähän se keskimmäinen liitinpaikka yleensä edes on.
Ja kaikki e30-miehethän tietää, että tarkoitan niitä ISOJA ainoita liittimiä johtonippujen päässä. Eli kaksi vai kolme? (check-panel?)
Sitten toinen homma... bensanpaineen säädin tulee käsittääkseni vanhan säätimen jälkeen paluupuolelle, mutta kun pitää ns. ryöstää bensaa t-haaralla, niin mihinköhän letkuun sen laitan? Ennen oli helppoa vanhojen autojen kanssa, kun tankilta tuli yksi letku ja se siitä. 325:sessa taisi olla nelisen letkua. Mikähän niistä edes on suoraan pumpulta. Loogiselta tuntuisi varastaa bensa heti toisesta isolta putsarilta lähtevästä letkusta, mutta tuleeko se pumpulta? Nyt meni yli hilseen :think
Kiitos jo etukäteen mahdollisista selvennyksistä.
(M20B25 325i -88)
Ainoat johdot mitä ei sitten tullut merkittyä purkamisvaiheessa

Ja kaikki e30-miehethän tietää, että tarkoitan niitä ISOJA ainoita liittimiä johtonippujen päässä. Eli kaksi vai kolme? (check-panel?)
Sitten toinen homma... bensanpaineen säädin tulee käsittääkseni vanhan säätimen jälkeen paluupuolelle, mutta kun pitää ns. ryöstää bensaa t-haaralla, niin mihinköhän letkuun sen laitan? Ennen oli helppoa vanhojen autojen kanssa, kun tankilta tuli yksi letku ja se siitä. 325:sessa taisi olla nelisen letkua. Mikähän niistä edes on suoraan pumpulta. Loogiselta tuntuisi varastaa bensa heti toisesta isolta putsarilta lähtevästä letkusta, mutta tuleeko se pumpulta? Nyt meni yli hilseen :think
Kiitos jo etukäteen mahdollisista selvennyksistä.
(M20B25 325i -88)
Comment