Jepulista, elikkä seuraavanlaista ongelmaa ois tarjolla:
1) tyhjäkäynti aaltoilee, kuulostaa ihan kasikoneelta kun "heiluu" tyhjäkäynti, ei kuitenkaan montaa kymmentä kiekkaa. Toisekseen, kun tyhjäkäynnillä polkaisee kiekat parin tonnin kieppeille ( tai ylemmäksikin ) niin kiekat laskee noin 500:dan tietämille ja sen jälkeen nousee vasta sinne 750:nen pintaan.
2) pintakaasulla / pienellä kaasulla kun kiekat 1500:dan paikkeilla auto nykii helvetisti, elikkä ihan kuin ei jaksaisi vetää vaikka pienemmlillä kiekoilla jaksaa hyvin..
3) täristää prkleesti jarruttaessa, muuten ei mitään ongelmaa / ei täristä, ainoastaan jarruttaessa etupää tärisee prkleesti.. jarrulevyt on uudet..
4) ohjaustehostin vuotaa jostain, ilmeisesti yleisin vuotokohta on itse hammastanko jota ei voi paikata..?
5) tuulilasinpyyhkijöiden suhteen semmonen ongelma, että kuivalla / einiinliukkaalla lasilla oikea pyyhkijä jää hemmetin ylös (vasen menee ihan ok), ja sitten taas liukkaalla lasilla oikea pyyhkijä menee lasin tiivisteen alapuolelle asti... onko vika moottorissa vai missä?
6) käsijarrukenkiä ei saa tarpeeksi "sisään" (se säätöhommeli ihan minimissä), vaan ne jäävät laahaamaan (vaijeriakin on löysennetty aikalailla paljon..
Tyhjäkäyntiongelmaan luultavasti auttaisi ilmamäärämittarin putsaus.. pitääpä eka katella johdot ja sitten availla sitä..
Hmmm.. eiköhän siinä ollut noin alkuun... autona siis '89 325 cabrio, katillinen.
1) tyhjäkäynti aaltoilee, kuulostaa ihan kasikoneelta kun "heiluu" tyhjäkäynti, ei kuitenkaan montaa kymmentä kiekkaa. Toisekseen, kun tyhjäkäynnillä polkaisee kiekat parin tonnin kieppeille ( tai ylemmäksikin ) niin kiekat laskee noin 500:dan tietämille ja sen jälkeen nousee vasta sinne 750:nen pintaan.
2) pintakaasulla / pienellä kaasulla kun kiekat 1500:dan paikkeilla auto nykii helvetisti, elikkä ihan kuin ei jaksaisi vetää vaikka pienemmlillä kiekoilla jaksaa hyvin..
3) täristää prkleesti jarruttaessa, muuten ei mitään ongelmaa / ei täristä, ainoastaan jarruttaessa etupää tärisee prkleesti.. jarrulevyt on uudet..
4) ohjaustehostin vuotaa jostain, ilmeisesti yleisin vuotokohta on itse hammastanko jota ei voi paikata..?
5) tuulilasinpyyhkijöiden suhteen semmonen ongelma, että kuivalla / einiinliukkaalla lasilla oikea pyyhkijä jää hemmetin ylös (vasen menee ihan ok), ja sitten taas liukkaalla lasilla oikea pyyhkijä menee lasin tiivisteen alapuolelle asti... onko vika moottorissa vai missä?
6) käsijarrukenkiä ei saa tarpeeksi "sisään" (se säätöhommeli ihan minimissä), vaan ne jäävät laahaamaan (vaijeriakin on löysennetty aikalailla paljon..
Tyhjäkäyntiongelmaan luultavasti auttaisi ilmamäärämittarin putsaus.. pitääpä eka katella johdot ja sitten availla sitä..
Hmmm.. eiköhän siinä ollut noin alkuun... autona siis '89 325 cabrio, katillinen.
Comment