Elikkäs nyt kun on ollu pari lämmintä päivää niin oon pitäny lämppäriä kylmällä ja huomasin että jos puhallin puhaltaa ihan kylmää niin lämmöt nousee jonkin verran. 
Sit jos laittaa ihan lämpöselle niin puhallin alkaa selvästi puhaltaan hitaammin ja lämmöt laskee taas normaaliks... Ja jos ajelee esim kaupungissa niin ei oikee tuu kunnolla lämmitä, mutta jos taas ajaa esim moottoritietä niin johan tulee autoon lämmin.
Eli mistä kannattas lähtee vikaa etsiin?:think
Eli uutta ongelmaa tuli lämppärin kanssa... niistä lisää viimesissä viesteissä
					Sit jos laittaa ihan lämpöselle niin puhallin alkaa selvästi puhaltaan hitaammin ja lämmöt laskee taas normaaliks... Ja jos ajelee esim kaupungissa niin ei oikee tuu kunnolla lämmitä, mutta jos taas ajaa esim moottoritietä niin johan tulee autoon lämmin.
Eli mistä kannattas lähtee vikaa etsiin?:think
Eli uutta ongelmaa tuli lämppärin kanssa... niistä lisää viimesissä viesteissä
 
							
						 (eikä myöskään faktaa, vaan oma teoriani asiasta...)
  (eikä myöskään faktaa, vaan oma teoriani asiasta...)
							
						
 pitää sit puuttua asiaan uudestaan jos rupee enemmänkin nostaan lämpöjä. Nii ja vois sen tossa kummiski ilmailla. Kiitos kaikille viisaammille jokka valas tyhmää
 pitää sit puuttua asiaan uudestaan jos rupee enemmänkin nostaan lämpöjä. Nii ja vois sen tossa kummiski ilmailla. Kiitos kaikille viisaammille jokka valas tyhmää 
Comment