Nyt on auto leimattu mut ongelmia riittää... eli mikä mahtaa m20 b20 -84 vaivata ku tuntuu nii perkuleen laiskalta... ittellä toisena autona a vectra 2.0 i ... ja ainakin pers-tuntumalla vectra vie baijerilaista mennen tullen, tosin mitään faktaa ei oo... biimeriin on vaihdettu ilmanputsari, pyörijä, virranjakajan kansi ja tulpat mistä pitäisi vikaa lähteä etsimään. onko syytä ruveta mittailemaan massamittarin liittimiä vai mitä? rupeaa ketuttamaan ku meinaa jäädä jalkoihin.:think
e30 laiskottelee
Collapse
X
-
Joo minusta kaikki 320i mitä kokeillu ni tuntuu tosi laiskoilta! Voi olla kyl että se tasanen vääntö tekee sen. Elikkä ei minkäänlaista tehopiikkiä tunne.. Vaikka eipä tuolla 120hv hirveest revitellä!
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Jaa.. Minusta taas kaikki (e30) 320i:t, joita olen ajanut ovat liikkuneet edes auttavasti ainoastaan tehoalueella 4000->. Yksikään yksilö ei ole edes lähes tasaista vääntöä tarjonneet, vaan kaikissa on selvä tehopiikki tuntunut siinä noin neljässä tonnissa. Autot ovat tosin olleet 129 hv Motronic-versioita, mutta eiköhän perusluonne ole sama 125 hv LE-Jetroniceissakin.Originally posted by S.Kaulaote View PostJoo minusta kaikki 320i mitä kokeillu ni tuntuu tosi laiskoilta! Voi olla kyl että se tasanen vääntö tekee sen. Elikkä ei minkäänlaista tehopiikkiä tunne.. Vaikka eipä tuolla 120hv hirveest revitellä!
Comment
-
320.nen on L-jet paljon pirteämpi kun motronic kat moottorilla. Itsellä oli talvella, -87 320i L-jet koneella+4.27 Perävälitys,ei tuntunut ollenkaan laiskalta,toki kaikki on suhteellista. Hiljan tuli kokeiltua samantyyppistä autoa motronic kat moottorilla ja 3.64 perällä sillä sai ottaa tirsat että oli 120km/h lasissa
E30 ja E46 ///M
Comment
-
Kait ne sit oli vaan kaikki paskoja mitä kokeillu!! Onneks kuitenki ostin 325i:n Pikkasen on eri maata.
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Ihan totta, katti pilaa lopullisesti m20b20-moottorin. Minulla oli 320i -88 Motronic ilman kattia ja ihan hyvin sillä tuli toimeen. Reipas ajo mutkatiellä/radalla tosin vaati, ettei kierrokset tipu alle neljän tonnin. En nyt tähän hätään ulkoa muista perävälitystä, mutta tuolla perällä laskennallinen huippu oli jotain 220 km/h ja nelosella rajoitin olisi ottanut jossain 180:n jälkeen.Originally posted by vwtyp1 View Post320.nen on L-jet paljon pirteämpi kun motronic kat moottorilla. Itsellä oli talvella, -87 320i L-jet koneella+4.27 Perävälitys,ei tuntunut ollenkaan laiskalta,toki kaikki on suhteellista. Hiljan tuli kokeiltua samantyyppistä autoa motronic kat moottorilla ja 3.64 perällä sillä sai ottaa tirsat että oli 120km/h lasissa
Sitten aloitusviestin kysymykseen:
Ilmamassamittariahan tuossa ei ole, ilmamäärämittari voi kyllä olla osasyyllinen. Kokeilepa vielä vaihtaa bensansuodatin ja säätää venttiilinvälykset. Jos ei auta, niin puristussuhteiden mittaus voisi antaa lisätietoa tilanteesta.biimeriin on vaihdettu ilmanputsari, pyörijä, virranjakajan kansi ja tulpat mistä pitäisi vikaa lähteä etsimään. onko syytä ruveta mittailemaan massamittarin liittimiä vai mitä?
Comment
-
Tulipahan kokeiltua motarilla auton kulkuja ja ei paljon yli 160km/h noussu.
Eli pitäiskö ton auton kiihtyä vielä 140 jälkeen ja mikä mahtaa olla ton 2 litrasen tehtaan ilmottamat huiput.
Venat on säädetty ja puristukset on mitattu mut en muista muuta ku et arvot oli kaikissa pytyissä hyvin lähellä toisiaan.
?
Pitäskö täs lukee jotai fiksua?
Comment
-
Kyllähän se kiihtyy vielä 140 jälkeenkin kun jaksaa odottaa
kunnossa oleva 320i menee yli 200 km/h.
tehdas tais luvata jotain 197 huippuja.
Comment
-
Katoppa ettei ole jakajan keskipakosäätö jumissa. Taannoinen 323i -84 oli kans sellainen ettei meinannut uskaltaa maantiellä ohittaa edes traktoreita kun vetoa ei ollut läheskään sitä mitä olisi odottanut. Sen kun sai kuntoon niin johan taas maistui meno.Originally posted by tapza_s View PostTulipahan kokeiltua motarilla auton kulkuja ja ei paljon yli 160km/h noussu.
Eli pitäiskö ton auton kiihtyä vielä 140 jälkeen ja mikä mahtaa olla ton 2 litrasen tehtaan ilmottamat huiput.
Venat on säädetty ja puristukset on mitattu mut en muista muuta ku et arvot oli kaikissa pytyissä hyvin lähellä toisiaan.
?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Eli nyt puhutaan virranjakajasta eikä enää pelkästä kannesta...? Joku fiksumpi vois nyt selvittää et miten tommonen tutkitaan.Originally posted by 525iiäxä View PostKatoppa ettei ole jakajan keskipakosäätö jumissa. Taannoinen 323i -84 oli kans sellainen ettei meinannut uskaltaa maantiellä ohittaa edes traktoreita kun vetoa ei ollut läheskään sitä mitä olisi odottanut. Sen kun sai kuntoon niin johan taas maistui meno.
Nyt jeesiä et saadaa bemu taas kulkemaan!Last edited by tapza_s; 29-05-2007, 11:45.Pitäskö täs lukee jotai fiksua?
Comment
Comment