Nyt on auto leimattu mut ongelmia riittää... eli mikä mahtaa m20 b20 -84 vaivata ku tuntuu nii perkuleen laiskalta... ittellä toisena autona a vectra 2.0 i ... ja ainakin pers-tuntumalla vectra vie baijerilaista mennen tullen, tosin mitään faktaa ei oo... biimeriin on vaihdettu ilmanputsari, pyörijä, virranjakajan kansi ja tulpat mistä pitäisi vikaa lähteä etsimään. onko syytä ruveta mittailemaan massamittarin liittimiä vai mitä? rupeaa ketuttamaan ku meinaa jäädä jalkoihin.:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 laiskottelee
Collapse
X
-
Joo minusta kaikki 320i mitä kokeillu ni tuntuu tosi laiskoilta! Voi olla kyl että se tasanen vääntö tekee sen. Elikkä ei minkäänlaista tehopiikkiä tunne.. Vaikka eipä tuolla 120hv hirveest revitellä!Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
Originally posted by S.Kaulaote View PostJoo minusta kaikki 320i mitä kokeillu ni tuntuu tosi laiskoilta! Voi olla kyl että se tasanen vääntö tekee sen. Elikkä ei minkäänlaista tehopiikkiä tunne.. Vaikka eipä tuolla 120hv hirveest revitellä!
Comment
-
-
320.nen on L-jet paljon pirteämpi kun motronic kat moottorilla. Itsellä oli talvella, -87 320i L-jet koneella+4.27 Perävälitys,ei tuntunut ollenkaan laiskalta,toki kaikki on suhteellista. Hiljan tuli kokeiltua samantyyppistä autoa motronic kat moottorilla ja 3.64 perällä sillä sai ottaa tirsat että oli 120km/h lasissaE30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View Post320.nen on L-jet paljon pirteämpi kun motronic kat moottorilla. Itsellä oli talvella, -87 320i L-jet koneella+4.27 Perävälitys,ei tuntunut ollenkaan laiskalta,toki kaikki on suhteellista. Hiljan tuli kokeiltua samantyyppistä autoa motronic kat moottorilla ja 3.64 perällä sillä sai ottaa tirsat että oli 120km/h lasissa
Sitten aloitusviestin kysymykseen:
biimeriin on vaihdettu ilmanputsari, pyörijä, virranjakajan kansi ja tulpat mistä pitäisi vikaa lähteä etsimään. onko syytä ruveta mittailemaan massamittarin liittimiä vai mitä?
Comment
-
-
Tulipahan kokeiltua motarilla auton kulkuja ja ei paljon yli 160km/h noussu.Eli pitäiskö ton auton kiihtyä vielä 140 jälkeen ja mikä mahtaa olla ton 2 litrasen tehtaan ilmottamat huiput.
Venat on säädetty ja puristukset on mitattu mut en muista muuta ku et arvot oli kaikissa pytyissä hyvin lähellä toisiaan.?
Pitäskö täs lukee jotai fiksua?
Comment
-
-
Originally posted by tapza_s View PostTulipahan kokeiltua motarilla auton kulkuja ja ei paljon yli 160km/h noussu.Eli pitäiskö ton auton kiihtyä vielä 140 jälkeen ja mikä mahtaa olla ton 2 litrasen tehtaan ilmottamat huiput.
Venat on säädetty ja puristukset on mitattu mut en muista muuta ku et arvot oli kaikissa pytyissä hyvin lähellä toisiaan.?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostKatoppa ettei ole jakajan keskipakosäätö jumissa. Taannoinen 323i -84 oli kans sellainen ettei meinannut uskaltaa maantiellä ohittaa edes traktoreita kun vetoa ei ollut läheskään sitä mitä olisi odottanut. Sen kun sai kuntoon niin johan taas maistui meno.
Nyt jeesiä et saadaa bemu taas kulkemaan!Last edited by tapza_s; 29-05-2007, 11:45.Pitäskö täs lukee jotai fiksua?
Comment
-
Comment