En mää hyvästä tiädä, mutta omassa on 1.5 kg vakiota köykäsempi. Jo tolla kevennyksellä on vakiota huomattavasti kierrosherkempi ja ihan mukava ajaa perävälityksestä riippumatta. Välityksiä on tullu kokeiltua 2.93 ja 4.27 väliltä.
Kannattaa sitten pitää järki mukana kun noita valurautaisia limppuja keventelee.
En mää hyvästä tiädä, mutta omassa on 1.5 kg vakiota köykäsempi. Jo tolla kevennyksellä on vakiota huomattavasti kierrosherkempi ja ihan mukava ajaa perävälityksestä riippumatta. Välityksiä on tullu kokeiltua 2.93 ja 4.27 väliltä.
Kannattaa sitten pitää järki mukana kun noita valurautaisia limppuja keventelee.
Itellä on M40 vauhtipyörä jota pitäsi vähän kevennellä. Siinä on sellainen yhtenäinen korkea reuna niinkuin allaolevan kuvan oikeanpuoleisessa vpssä.
Ajattelin että kaikkein suurimman vaikutuksen saa kun poistaa materiaalia tuolta korotetulta ulkokehältä niin että se muistuttaa tuota vasemmanpuoleista. Ei siis (pelkästään) sorvaamalla koko kehältä vaan jyrsimällä tavaraa pois niistä kohdista missä ei ole ruuvin tai kohdistustapin reikää.
Pitäisi keventyä ihan mukavasti ja jos sille tuntuu niin vp:n kytkinpinnan takapuolen voisi jättää rauhaan vaikka kokonaan ettei kestävyys kärsi.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrotblogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablaublogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablaublogi
Itellä on M40 vauhtipyörä jota pitäsi vähän kevennellä. Siinä on sellainen yhtenäinen korkea reuna niinkuin allaolevan kuvan oikeanpuoleisessa vpssä.
Ajattelin että kaikkein suurimman vaikutuksen saa kun poistaa materiaalia tuolta korotetulta ulkokehältä niin että se muistuttaa tuota vasemmanpuoleista. Ei siis (pelkästään) sorvaamalla koko kehältä vaan jyrsimällä tavaraa pois niistä kohdista missä ei ole ruuvin tai kohdistustapin reikää.
Pitäisi keventyä ihan mukavasti ja jos sille tuntuu niin vp:n kytkinpinnan takapuolen voisi jättää rauhaan vaikka kokonaan ettei kestävyys kärsi.
Comment