eli ois tarkotus rakentaa tommonen.. mitä kaikkee pitäs ottaa huomioon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
316 -> 320i
Collapse
X
-
oon nyt tutkinu asiaa. onko se nyt sit näin?
Valaisimet ja sähköjohdot 1,6 %
Etu-akselisto 10,0 %
Taka-akselisto 10,0 %
Moottori apulaitteineen yhteensä 15,0 %
Vaihteisto ja kytkin 9,0 %
Etuakselisto: Apurunko, akselipalkki, tukivarret, jouset, kallistuksen vakain, heilahduksenvaimentimet, jarrut, vanteet ja etuvetorakenteessa vetoakselit.
Taka-akselisto: Taka-akselipalkki, tukivarret, jouset, kallistuksen vakain,
heilahduksenvaimentimet, jarrut, vanteet ja takavetorakenteessa vetopyörästö, vetoakselit ja voimansiirtoakseli.
eli onko tos nyt kaikki osat mitä pitää vaihtaa että konttorin setä päästää läpi..?
Comment
-
-
Originally posted by sari81mistä tommosen ETK:n saa? siit vois olla paljo hyötyy..
Nettiversio ETK:sta
Comment
-
-
kannattaa suoraan laittaa sitten jo 2.5L ainakin siihen..ei paljon hinnassa eroa varmastikkaan osillaTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
helpoin on heittää johtosarja kokonaisena samasta tai vastaavalla ruutalla olevasta ajokista...jos ei tietty laita 2.0L nelosmyullyä jolloin tuplat riittää.. 8) . ja ei muuten tartteis tehä mitään muutoksia alustaan!! Saapi tommosesta 2.0L m10 padasta kutiteltua ihan kivasti tehoja...mitäs jos laittasit siihen 1.8L koneeseen weberin sähköttömän!! kaasarin/ tai tuplat, kireen nokan ala shrick 304 asteisena(vaihtoehto hiottu kopio ala M-sport/Virtanen n.100e hiominen) ja pyöräyttäs kannesta n.1-1.5mm helevataan..mäntiin kolot vingulla venojen kohille ja peltipakosarja+putkisto ala martelius...alipaine säädin jakajasta lukkoon..jo luulis ehtivän tommosen 2.0L kutosen edelle.. 8)...kytkimeks isompi 228mm kytkin vaikka siitä kutosesta sitten..tietty kevennettynä sorvin kautta ja tasapainotettuna..Vroouumm!! Noilla avuilla pitäs irrota ainaski about se n.135hp ehket...sitten jos haluaa enempi kannattas laittaa vaikkas 1.8L ruiskun kansi/2.0L nelosen kansi jolloin irtookin jo n.150 riippuen nokasta.. tai sovittaa orggis kannen seeteihin isommat venat!!been there done that ja kyllä liikku ihan mukavasti kun on tuossa autossasi vielä tiheä perä vakiona..
Jos ei siis ihan välttämättä halua laittaa kutos myllyä..joka vastaavasti kalliimpi huoltaa yms. Tietty jos kone on valmiina niin sitten eri juttu.
Tässäpä reseptit miettimisen alle..luulempa et tykkäisit KO koneesta 1.8L:kin kun tekis noin..Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment