turhaa sitä tuhlata aikaa ihmettelemiseen ja jyrsimiseen kun laittaa kättä taskuun ja ostaa sen evo spoilerin
M3 kuituosia? (e30)
Collapse
X
-
-
Kiitti. Toi olikin hyvä linkkin toi competition concepts. Tuolla konepeitto makso puolet enemmän kuin u.s.a. ebayssa, onkohan noiden laatu parempaa kuin tuollapäin paikallisten tuningpuljujen myymien?Originally posted by S4Driver View Post
Comment
-
Kai mä nyt sen M3:sen otsikosta huomasin.Originally posted by BMWJUKKA View PostM3 malliin
Mutta kun M3:ssa sattuu olemaan kahta eri mallia sen lokarin kanssa.
E3 ja vakio.
Tuolta saa ainakin laadukkaita osia ja hyvällä palvelulla. Ja molemmat versiot löytyy.
Aprilia RSV4
Comment
-
ok. Sori tyhmyyteni mutta selvennäppä mikä E3 malli? Tuolla oli kahta eri lokaria, vakiokaarella ja sit isommalle pyörälle (onko toi nyt sitten se E3)? Noi lokarit ei käy koska se hiilaripinta olis oltava näkösällä ja noi on päällystetty gelgoatilla. Ja hakusessa ois nyt ihan se vakiokaarellinen loksu.Originally posted by jannmann View PostKai mä nyt sen M3:sen otsikosta huomasin.
Mutta kun M3:ssa sattuu olemaan kahta eri mallia sen lokarin kanssa.
E3 ja vakio.
Tuolta saa ainakin laadukkaita osia ja hyvällä palvelulla. Ja molemmat versiot löytyy.
http://www.motorsport24.de/de/BMW-M3...r8quhmdd9u0nv0
Comment
-
E3 on just se isompi.Originally posted by BMWJUKKA View Postok. Sori tyhmyyteni mutta selvennäppä mikä E3 malli? Tuolla oli kahta eri lokaria, vakiokaarella ja sit isommalle pyörälle (onko toi nyt sitten se E3)? Noi lokarit ei käy koska se hiilaripinta olis oltava näkösällä ja noi on päällystetty gelgoatilla. Ja hakusessa ois nyt ihan se vakiokaarellinen loksu.
Pistä viestiä sinne. Mun mielestä saa myös hiilipinnalla pyydettäessä.Aprilia RSV4
Comment
Comment