elikkäs on tollanen viilattu m10 jonka lämmöt lähtee kirimään nopeassa kiihytyksessä ja laskee melko nopeasti normaaliin ajo tavan muuttuessa:think:think:think:think:think:think.... mistä lähteä vikaa etsimään...... vai onko syyläri yksinkertaisesti vaan liian pieni:think:think:think:think:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 lämmöt
Collapse
X
-
Originally posted by Tzeimi View PostJäähdyttäjä voi käydä pieneksi tai sitten se on hieman tukossa/hapertunut = tehoton. Vesipumppu voi alkaa olemaan kyllästynyt leikkiin. Kone säädöissä?Olli.
Comment
-
-
Joo mittari kyllä nousee suunnillen oikein pikku hiljaa..... täytyy huomenna aloitaa tutkiskelu ei vaan ole talven jälkeen/ vaihdelaatikon vaihdon jälkeen polettua kun tuli vasta kasaan...... ei kellän oli mitään kätevää syylärin putsaus kikkaae30 318iS"UFE"
e30 327 TIC "AVO"
e30 325i "AVO"
-MME connection-
-Btcf absolutistit team-
Comment
-
-
Ja onhan jäähdytysjärjestelmä ilmattu kunnolla? Ainakiin m20/m30 moottorit ovat huonoja ilmaantumaan, olen selvinnyt urakasta usein vasta kun on saanut nokan selvästi perää ylemmäs..E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
Comment