elikkäs on tollanen viilattu m10 jonka lämmöt lähtee kirimään nopeassa kiihytyksessä ja laskee melko nopeasti normaaliin ajo tavan muuttuessa:think:think:think:think:think:think.... mistä lähteä vikaa etsimään...... vai onko syyläri yksinkertaisesti vaan liian pieni:think:think:think:think:think
E30 lämmöt
Collapse
X
-
Jäähdyttäjä voi käydä pieneksi tai sitten se on hieman tukossa/hapertunut = tehoton. Vesipumppu voi alkaa olemaan kyllästynyt leikkiin. Kone säädöissä?
-
Ja jos se on e30 korissa ja tarkkailet lämpöjä alkuperäisen mittarin avulla, niin varmistu ensin, että ne lämmöt todella nousevat, eikä mittari vain huitele omiaan.Originally posted by Tzeimi View PostJäähdyttäjä voi käydä pieneksi tai sitten se on hieman tukossa/hapertunut = tehoton. Vesipumppu voi alkaa olemaan kyllästynyt leikkiin. Kone säädöissä?Olli.
Comment
-
Joo mittari kyllä nousee suunnillen oikein pikku hiljaa..... täytyy huomenna aloitaa tutkiskelu ei vaan ole talven jälkeen/ vaihdelaatikon vaihdon jälkeen polettua kun tuli vasta kasaan...... ei kellän oli mitään kätevää syylärin putsaus kikkaae30 318iS"UFE"
e30 327 TIC "AVO"
e30 325i "AVO"
-MME connection-
-Btcf absolutistit team-
Comment
-
Ja onhan jäähdytysjärjestelmä ilmattu kunnolla? Ainakiin m20/m30 moottorit ovat huonoja ilmaantumaan, olen selvinnyt urakasta usein vasta kun on saanut nokan selvästi perää ylemmäs..E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
E30 316 4d '89
E36 M3 Coupe '93
F30 318d '13
Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport
Comment
-
M10:n ilmauksessa ei ole mitään kikkailuja: täytetään (lämppä kuumalla) letkuja puristelemalla täyteen, kuumaksi (termari auki), lisätään hieman nestettä ja valmis.
Comment


Comment