Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i ix -86

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Stalker-
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 46

    325i ix -86

    Eli tuommoinen olisi kiikarissa...
    Mitäs heikkoja kohtia tuossa autossa on, mitä tulisi erityisesti tarkastaa?
    Onko tuo neliveto ihan luotettava ja paljonko tuommoisesta kannattais maksaa?
    Pitäisi kai liikkua ainakin ihan hyvin...
    Tässä kyseinen auto:

  • jorkki
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 41
    • Keskisuomi

    #2
    Kannattaa suhtautua pienellä varauksella tuohon tekniikanvaihtoon, kun koppa on kuitenkin erilainen mm. etutolpat ovat pystymmässä jne.

    Näitä tekniikanvaihtoja on tehty vaihtamalla koko keula tuulilasin etupuolelta tai vastaavasti tutun katsastajan kanssa vaihtamalla pelkkä runkonumero..

    Se nimittäin syö miestä kun joskus katsastuksessa todetaan ettei nuo prosentit pidäkään paikkaansa ja joutuu pistämään auton purkuun..

    Comment

    • Meisseli
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1003
      • Kotka

      #3
      Laskekaa joku taitavampi mitä siitä tulee, kun vaihtoon menee moottori apulaitteineen, koko etuakselisto tolppineen ynnä ohjauksineen, vaihteisto sekä kardaani näin äkkiä ajateltuna. Jos oikeasti tehdään teknisesti aitoa asiaa vastaava, pitää tuohon laskea vielä ainakin perä, vetarit ja koko jarrujärjestelmä. Puhumattakaan sitten tuosta pikkuongelmasta korin kanssa (etutolpat pystymmässä).

      En ostaisi.
      Eioo penaria alla enää.. :(

      Comment

      • Jaska PKP
        Bimmer Rookie
        • Nov 2005
        • 123

        #4
        En ostaisi. Prosentit yli.
        BMW 740IL

        Comment

        • TheLate
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2006
          • 418

          #5
          Originally posted by Jaska PKP View Post
          En ostaisi. Prosentit yli.


          Uudet rosentit, ne voi käydä päivittämässä konttorilla. Joku niin tehnyt voi valaista vielä.

          Comment

          • -Stalker-
            Bimmer Rookie
            • Nov 2005
            • 46

            #6
            Kiitoksia vastanneille... asia selkee

            Comment

            • -Stalker-
              Bimmer Rookie
              • Nov 2005
              • 46

              #7
              Originally posted by jorkki View Post
              Kannattaa suhtautua pienellä varauksella tuohon tekniikanvaihtoon, kun koppa on kuitenkin erilainen mm. etutolpat ovat pystymmässä jne.

              Näitä tekniikanvaihtoja on tehty vaihtamalla koko keula tuulilasin etupuolelta tai vastaavasti tutun katsastajan kanssa vaihtamalla pelkkä runkonumero..

              Se nimittäin syö miestä kun joskus katsastuksessa todetaan ettei nuo prosentit pidäkään paikkaansa ja joutuu pistämään auton purkuun..
              Mitäs väliä tuolla muka käytännössä on, jos etutolpat pystymmässä jne.?

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5857
                • Joccis City

                #8
                Originally posted by -Stalker- View Post
                Mitäs väliä tuolla muka käytännössä on, jos etutolpat pystymmässä jne.?
                Tossa autossa on vähintään 36,5% vaihdettuja osia, sen lisäksi jos siihen lasketaan se koko keulan vaihto mitä toi 4-veto vaatii, niin jännityksellä odotetaan miten suuren osuuden se lisää siihen...:think

                Älä nyt helvetissä osta itsellesi murheita.

                Tuollaisen alkuperäisen tuominen saksasta ei tule maksamaan omaisuuksia, eikä tarvitse murehtia katsastuksessa.
                Aprilia RSV4

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎