Originally posted by himonussija

View Post

Mulla ollu useita Tv-kiesejä ja on nytkin, ikinä ei oo katastus mies kitissy kuin normi hommista esim. nivel yms. väljä.
Jos muutoskatsastus jne. hoidettu asiallisesti, niin ei oo pelkoa noista "epäkohdista". Tieten jos auto on POMMI/RUOSKA jne, niin se on asia erikseen eikä liity Tv hommaan....
Ja tosta 320:sestä sen verran et ostasin itse mielummin 325:sen, huomattavasti räyhäkämpi...

. 318 iS kyl kelpais mut nekin liian kalliita mun ensiautoks.
. 318 iS kyl kelpais mut nekin liian kalliita mun ensiautoks. ARCTICFOX
 ARCTICFOX

kuskilla mittarissa 40, sitä huolimata/sen takia?? koukku lähtee ja -40 weitec madallussarja odottaa asennusta kuin myös bmw sport-penkit. Hintaa oli marraskuussa 1400€ kaksilla renkailla, viime viikolla katsastuksessa huomautettavaa: etujarrulevyt liian ohuet=vaihtoon. Huom: ns. katsastusremonttia en tehny yhtään, pakokaasutesti etukäteen ettei tule yllätyksiä sen suhteen. Halvalla voi saada hyvän, onko tuo sitten halpa ja hyvä ?
 kuskilla mittarissa 40, sitä huolimata/sen takia?? koukku lähtee ja -40 weitec madallussarja odottaa asennusta kuin myös bmw sport-penkit. Hintaa oli marraskuussa 1400€ kaksilla renkailla, viime viikolla katsastuksessa huomautettavaa: etujarrulevyt liian ohuet=vaihtoon. Huom: ns. katsastusremonttia en tehny yhtään, pakokaasutesti etukäteen ettei tule yllätyksiä sen suhteen. Halvalla voi saada hyvän, onko tuo sitten halpa ja hyvä ?

Comment