Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 (pikkutolppainen) -60mm madallus kielletty?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #16
    Isoilla madalluksilla tukivarsi ja raidetanko jäävät vaaka-asentoon tai jopa osoittavat ylöspäin (edestä/takaa katsottuna) => kuluvat nopeammin ja ohjauksesta häviää tunnokkuutta.

    Noh, se OT:stä.

    Orangetuningista / autovaruste.net:stä / completokselta saa eri sarjoja. Ebaysta kun tilaat niin valinnanvaraa riittää ja hintakin ollee pienempi kuin suomesta ostettuna.
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • 88_jope
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 74
      • Kempele

      #17
      Originally posted by Jonsku View Post
      Isoilla madalluksilla tukivarsi ja raidetanko jäävät vaaka-asentoon tai jopa osoittavat ylöspäin (edestä/takaa katsottuna) => kuluvat nopeammin ja ohjauksesta häviää tunnokkuutta.

      Noh, se OT:stä.

      Orangetuningista / autovaruste.net:stä / completokselta saa eri sarjoja. Ebaysta kun tilaat niin valinnanvaraa riittää ja hintakin ollee pienempi kuin suomesta ostettuna.

      no niin tulihan sieltä vastausta siihen mitä minä jo aluksi kyselin...
      tuollaista kuulin jo sieltä vara-osa liikkeestä...
      elikkä isoilla madalluksilla vaan huononnetaan ajo-ominaisuuksia ja saadaan osat menemään rikki, vaikka ulkonäkö "ehkä" onkin parempi.... tämä perustelu ainakin minulle riittää siihen miksi en laita yli -40 madallusta..

      juu pitää tässä alkaa noita varaosa liikkeitä tutkimaan millasia tarjolla...
      löysin tuossa äsken kuvia yhestä e30 jossa oli tollanen 40/25 sarja ja ainakin omaan silmään pisti sopivalta... pitää vaan miettiä mitkä iskunvaimentimet ostais.....
      sehä se laatu on tärkeä joka ainakin itsellä määrää sitä mitä ostan.
      ku kumminkin tarkoituksena hiljalleen tästä omasta e30 tehä hyvä kokonaisuus. ja se hyvä ei ehkä tarkoita aina sitä näyttävintä....
      ilman autoa väliaikaisesti.....

      Comment

      • 88_jope
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 74
        • Kempele

        #18



        itse en mikään kauhean hyvä kielissä mutta tuossa olevassa linkissä vissiin oikea alustasarja minun edellä mainittuun e30...?

        eikä olis pahan hintanenkaan.. onkos kukaan tilannut tuolta sarjoja...?:think
        ilman autoa väliaikaisesti.....

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎