Eli volkkarimiäs mä vielä oon... Enkä siksi näistä vielä niin tiedä...
Onko se ihan "vaan" 325i? Tällöinhän ei tarvi alkaa alustan osia vaihtamaan isommiksi.
Toisaalta neloskoneinen saattais olla "halvempi/helpompi" ahtaa? Jos meinaa kanget ja männät esim laittaa.
Että, hankinko 325 ja teen siitä, vai hankin 325 ja myyn koneen pois ja ostan jonkun neloskoneen?
Mites noi neloskoneisten sisuskalut kestää ahdetussa?
Tää on taas tällästä alustavaa pähkäilyä. Ottakaa iisisti.
Onko se ihan "vaan" 325i? Tällöinhän ei tarvi alkaa alustan osia vaihtamaan isommiksi.
Toisaalta neloskoneinen saattais olla "halvempi/helpompi" ahtaa? Jos meinaa kanget ja männät esim laittaa.
Että, hankinko 325 ja teen siitä, vai hankin 325 ja myyn koneen pois ja ostan jonkun neloskoneen?
Mites noi neloskoneisten sisuskalut kestää ahdetussa?
Tää on taas tällästä alustavaa pähkäilyä. Ottakaa iisisti.

Comment