Announcement

Collapse
No announcement yet.

Järkevin e30 turbotukseen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranne
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 66
    • Eurajoki

    Järkevin e30 turbotukseen?

    Eli volkkarimiäs mä vielä oon... Enkä siksi näistä vielä niin tiedä...

    Onko se ihan "vaan" 325i? Tällöinhän ei tarvi alkaa alustan osia vaihtamaan isommiksi.

    Toisaalta neloskoneinen saattais olla "halvempi/helpompi" ahtaa? Jos meinaa kanget ja männät esim laittaa.

    Että, hankinko 325 ja teen siitä, vai hankin 325 ja myyn koneen pois ja ostan jonkun neloskoneen?

    Mites noi neloskoneisten sisuskalut kestää ahdetussa?

    Tää on taas tällästä alustavaa pähkäilyä. Ottakaa iisisti.
  • qizmo
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 234

    #2
    eikös se neloskoneen alakerta oo ainakin melko kestävä.. :roll: en sit muusta tiiä

    Comment

    • L.H
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2481
      • Lohja

      #3
      Mulla ainakin on pikku tolpat, vaikka onkin 325 tekniikka..
      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎