Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 tehot hukassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Infinity Beta
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 445
    • Alavus

    E30 tehot hukassa

    mistähän kannattais vikaa alkaa katsomaan kun korkeilla
    kierroksilla alkaa hyytymään tai nykimään? pienillä kierroksilla
    ei ongelmaa ole.Aikaisemmin 2 vaihteella hyvin saanut kiihdytettyä
    lähemmäs sataan nyt jossain 70 kohdalla alkaa nykimään.
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6693
    • .......

    #2
    Kokeile ensimmäisenä vaihtaa bensansuodatin.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • GOOFY
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 4139
      • .

      #3
      Originally posted by machine_head View Post
      Kokeile ensimmäisenä vaihtaa bensansuodatin.
      niin ja hieman vois laittaa enemmän tietoa autosta...

      ja milloin vaihdettu tulpat, ilman suodatin, jakajan kantta ja sen semmoista...
      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

      Comment

      • Erska
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2005
        • 439
        • Tuusula

        #4
        pumppukin saattaa pätkiä
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

        Nyt: VOLVO S60 D5 -03

        EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

        Comment

        • Infinity Beta
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 445
          • Alavus

          #5
          Originally posted by Erska View Post
          pumppukin saattaa pätkiä
          Joo pumpussa on kyllä vikaa ilmeisesti kun auto saattaa sammahtaa
          yhtäkkiä ja lähtee kyllä heti käyntiin uudestaan mutta tätä
          tapahtuu aika harvoin etten jaksa pumppua alkaa vaihtaan.
          Mutta en usko että tämä tukkoisuus olisi bensapumpusta
          johtuvaa.
          Tulpat on vaihdettu noin vuosi sitten ja näytti olevan kunnossa
          kun tsekkasin,epäilen kans ilmansuodatinta ja bensansuodatinta
          kun auto vaikuttaa tukkoiselta korkeilla kierroksilla.

          Comment

          • Ralliperuna
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 128

            #6
            Onko se mikä e30?
            Aika kierroksia tarvii jos 100menee kakkosella, voisko olla nokka jo kulunut ja jos m40kone kysseessä niin ei mene sataa kakkosellla vaikka rotkolta puottais.
            Sytytys vikaa varmaa, kato tai siis vaiha se puola, se vaikuttaa korkeisiin kierroksiin!!
            Vitutus------- Se ei lopu ikinä.

            Comment

            • Infinity Beta
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2003
              • 445
              • Alavus

              #7
              Originally posted by Ralliperuna View Post
              Onko se mikä e30?
              Aika kierroksia tarvii jos 100menee kakkosella, voisko olla nokka jo kulunut ja jos m40kone kysseessä niin ei mene sataa kakkosellla vaikka rotkolta puottais.
              Sytytys vikaa varmaa, kato tai siis vaiha se puola, se vaikuttaa korkeisiin kierroksiin!!
              Joo M40 kone 318i,varmaan nokka voi olla jo kulunu,sen puolan vois vaihtaa,tulpat katoin ja ne on vuosi
              sitten vaihdettu että kyllä ne kunnossa on.Tosin hyvin
              pelaa muuten paitsi korkeilla kierroksilla alkaa yskimään kummasti.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎