Perkele,
tuossa eilen teki auto ensimmäistä kertaa sellaista, että kun koneen ajaa lämpöiseksi ja jonkin verran kiertää kylän raittia, niin alkaa helvetinmoinen nykiminen jotta sisuskalut vaihtaa paikkaa. Sitten teki myös sellaista että yhtäkkiä ei reagoi kaasuun laisin ja sammuu suoraan ajosta, mikä viittaisi kipinän puutteeseen tai bensansyöttöön mahdollisesti? Onkohan nuo kaksi vikaa keskenään tekemisissä, kun ihan yllättäen alkoivat? Toisaalta nelospytyn tulpanjohto ei oikein tunnu pysyvän paikallaan aina, että en sitten tiedä voisiko olla ihan tuosta johtuvaa nykiminen...
Toinen mikä herätti ihmettelyä, kun ajeli motarilla vähän pitempään, niin jäi tyhjäkäyntikierrokset jäi tuonne arviolta 1000-1500 rpm huikkeille. Mistähän tuo voisi johtua että tuota tekee?
Muuten persdynossa arvioituna ei vie bensaa normaalia enempää eikä ne vähäiset hevoiset ole kadonneet laitumille...
EDIT: VITUTTAA NÄÄ VANHAT ROMUT ETTÄ LYKKÄÄN KAASARIKONEEN KEULILLE!!!
tuossa eilen teki auto ensimmäistä kertaa sellaista, että kun koneen ajaa lämpöiseksi ja jonkin verran kiertää kylän raittia, niin alkaa helvetinmoinen nykiminen jotta sisuskalut vaihtaa paikkaa. Sitten teki myös sellaista että yhtäkkiä ei reagoi kaasuun laisin ja sammuu suoraan ajosta, mikä viittaisi kipinän puutteeseen tai bensansyöttöön mahdollisesti? Onkohan nuo kaksi vikaa keskenään tekemisissä, kun ihan yllättäen alkoivat? Toisaalta nelospytyn tulpanjohto ei oikein tunnu pysyvän paikallaan aina, että en sitten tiedä voisiko olla ihan tuosta johtuvaa nykiminen...
Toinen mikä herätti ihmettelyä, kun ajeli motarilla vähän pitempään, niin jäi tyhjäkäyntikierrokset jäi tuonne arviolta 1000-1500 rpm huikkeille. Mistähän tuo voisi johtua että tuota tekee?
Muuten persdynossa arvioituna ei vie bensaa normaalia enempää eikä ne vähäiset hevoiset ole kadonneet laitumille...
EDIT: VITUTTAA NÄÄ VANHAT ROMUT ETTÄ LYKKÄÄN KAASARIKONEEN KEULILLE!!!
Comment