mun e30 Huippunopeus surkea...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #16
    Originally posted by KanaDimmy View Post
    Ok kiitos, kaippa sitä vois kattoo jos jostain löytäis sellasen
    Edit. Niin siitä vielä että silloon jos ostan jonkulaasen weberin jostaki niin pitääkö vaihtaa imusarja? tai pitääkö laittaa muita osia vaihtoon?
    ompa nuita täälläkin ollu myynnissä. se weber ei käy suoraan m10:n imusarjaan mut siihen väliin kun laittaa sellaisen adapteri levyn niin sit sen laitto käy helposti. osta kerralla se kaasari sen sovite levyn kans niin ei tarvi sitä erikseen alkaa teettämään tai hakemaan.
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • Sampza
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 1398
      • Rovaniemi

      #17
      Originally posted by Willtord View Post
      hmm... entäs kuinkas lujaa e30 325i pitäisi kulkea? niinkuin ihan vaan mittarin mukaan...
      240 tasan mittarin osoittamaa. Eli varmaan mun tapauksessa todellista 210-220..
      320d touring M-sport -09
      320d -02
      1250 Bandit S

      Comment

      • KanaDimmy
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2007
        • 398
        • Kalanti

        #18
        Vois tänne vähä päivitellä ku muistin että tälläsenki oon tehny josku
        Auto oli vissiin käyny kolmella tai jotaki ku tuppien ja tulppien johtojen vaihtamisen jälkeen auto liikkui paremmin ja huiput nousi sinne 170kmh ja ehkä jopa vähän lisää tohon jos suoraa riittäisi :think

        ps. auto nyt taas heikos hapes eikä lähde käyntiin...Nyt se pierburkki varmaan sano sopimuksen irti kokonaan ku ei lähde käyntiin enää ollenkaa(startti kyllä pyörii) Pitää tänään tarkistella saako se kipinää kunnolla.
        e34 525ia -93

        Comment

        • apr
          Bimmer Rookie
          • Sep 2007
          • 101
          • Seinäjoki

          #19
          huiput

          4- lovisella ja pierburgilla 170km/h mittarin mukaan. Kansiremontin yhteydessä vaihdoin weberin kun sellainen oli tullut hankittua, ensimmäinen ongelma tuli kaasuvaijerin kanssa mutta pelle peloton kaasuvivustolla sekin ratkaistiin. kai niitä jonkinlaisia vivustoja siihen myydäänkin?
          E36 325i ralliauto

          Exät: E46 330iA M-Sport touring , E28 525E -83, E30 320i -88, E28 518i -87, E30 "325i" Endurance Saloon prokkis, E30 316 -86

          Comment

          • mizter
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2006
            • 245
            • Turku

            #20
            Originally posted by apr View Post
            4- lovisella ja pierburgilla 170km/h mittarin mukaan. Kansiremontin yhteydessä vaihdoin weberin kun sellainen oli tullut hankittua, ensimmäinen ongelma tuli kaasuvaijerin kanssa mutta pelle peloton kaasuvivustolla sekin ratkaistiin. kai niitä jonkinlaisia vivustoja siihen myydäänkin?
            minkäs mallin weberi tuohon kuuluisi/kannattaisi laittaa? ja mistä autosta sellaisen vois löytää?
            Impreza WRX STI Vers.IV -99


            ex: e36 325i cabrio -94
            ex: e34 520i -88
            ex: e30 316 -86
            ex: e34 M5 -89
            ex: e36 325i -91
            ex: e36 320i -92

            Comment

            • GOOFY
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 4139
              • .

              #21
              Originally posted by mizter View Post
              minkäs mallin weberi tuohon kuuluisi/kannattaisi laittaa? ja mistä autosta sellaisen vois löytää?
              dmtl taitaa olla se sopivin korvaus kaasutin... dgv... onhan nuita malleja...



              tossa toi dmtr vastaa melkein tota dmtl:ää

              http://www.freetechnics.fi/ tuolta löytyypi uusia ja käytettyjä (ja hintaakin on...)
              Last edited by GOOFY; 21-10-2007, 22:40.
              E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

              Comment

              • KanaDimmy
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2007
                • 398
                • Kalanti

                #22
                Mulla on itsellä kiinni nyt Weber 32/36 DGV vissiin tota mallia, kuva ainaki näyttäisi aikalailla samalta. Bensaa kone saa hyvin ja kun käsiryyppy on niin sekin toimii ääliö varmasti Nyt on vaan sellanen pieni hienosäätö kuin tyhjäkäynnin säätö kuntoon. Sekin on loppuviimmein helppo homma mutta kaasari saa varmaan ilmaa jostain välistä koska kuuluu sellaista vihellystä koneesta kokoajan. Se pitäis tiivistää jollain liimalla koska tiivisteet näyttivät olevan aika hyvin kunnossa, ehkä alumiini "lisäpala" mikä nyt onkaan niin näytti olevan ehkä hitusen kierossa
                e34 525ia -93

                Comment

                • GOOFY
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 4139
                  • .

                  #23
                  Originally posted by KanaDimmy View Post
                  Mulla on itsellä kiinni nyt Weber 32/36 DGV vissiin tota mallia, kuva ainaki näyttäisi aikalailla samalta. Bensaa kone saa hyvin ja kun käsiryyppy on niin sekin toimii ääliö varmasti Nyt on vaan sellanen pieni hienosäätö kuin tyhjäkäynnin säätö kuntoon. Sekin on loppuviimmein helppo homma mutta kaasari saa varmaan ilmaa jostain välistä koska kuuluu sellaista vihellystä koneesta kokoajan. Se pitäis tiivistää jollain liimalla koska tiivisteet näyttivät olevan aika hyvin kunnossa, ehkä alumiini "lisäpala" mikä nyt onkaan niin näytti olevan ehkä hitusen kierossa
                  mulla se vihellys kuului siitä pierpurkissakin olleesta palikasta.siis siitä joka on imusarjan ykkös pytyn ja ilman putsari kotelon välisessä letkussa. jos sulla on se vielä paikoillaan niin se voi imeä ilmaa siitä pienestä reijästä jos se kalvo on hajallaan siinä palikassa. sehän joutaa kokonaan pois kunhan vain tulppaat sen imu sarjan reijän... ei siinä weberissä taida olla kuin kuin yksi alipaine lähtö kuskin puolella joka siis jakajalle ja imusarjasta letku sille ilmanputsari kotelon imuilman läpälle... eli siis sille mötikalle jonka käskin ottaa kokonaan pois niin sillehän ei jää edes sitä ohkasen letkun paikkaakaan ollenkaan... olipa taas selvästi selostettu
                  E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

                  Comment

                  • KanaDimmy
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2007
                    • 398
                    • Kalanti

                    #24
                    Originally posted by GOOFY View Post
                    mulla se vihellys kuului siitä pierpurkissakin olleesta palikasta.siis siitä joka on imusarjan ykkös pytyn ja ilman putsari kotelon välisessä letkussa. jos sulla on se vielä paikoillaan niin se voi imeä ilmaa siitä pienestä reijästä jos se kalvo on hajallaan siinä palikassa. sehän joutaa kokonaan pois kunhan vain tulppaat sen imu sarjan reijän... ei siinä weberissä taida olla kuin kuin yksi alipaine lähtö kuskin puolella joka siis jakajalle ja imusarjasta letku sille ilmanputsari kotelon imuilman läpälle... eli siis sille mötikalle jonka käskin ottaa kokonaan pois niin sillehän ei jää edes sitä ohkasen letkun paikkaakaan ollenkaan... olipa taas selvästi selostettu
                    Hehe oli kyllä aika selvästi sanottu mutta koitan katsoa kunhan pääsen kotia Niin muutes voiko se vaikuttaa säätöihin? Koska ei silloin viimmeksi ainakaan saatu säätöjä kohdalle, oli joko liian pienet että ei pysynyt käynnissä tai sitte sellaset vähä liian kovat että kierrokset on korkealla kokoajan
                    e34 525ia -93

                    Comment

                    • GOOFY
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 4139
                      • .

                      #25
                      Originally posted by KanaDimmy View Post
                      Hehe oli kyllä aika selvästi sanottu mutta koitan katsoa kunhan pääsen kotia Niin muutes voiko se vaikuttaa säätöihin? Koska ei silloin viimmeksi ainakaan saatu säätöjä kohdalle, oli joko liian pienet että ei pysynyt käynnissä tai sitte sellaset vähä liian kovat että kierrokset on korkealla kokoajan
                      jos se hörppii ilmaa jostain ylimääräisestä paikasta niin aika huono sitä on säätöihin saada...
                      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

                      Comment

                      • Calli
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 1465
                        • Aura

                        #26
                        Vaihdelaatikko mulla on ainakin käyttispommissa 5-lovinen ja auto on vuosimallia -84. Mun tietojen mukaan ainakin alkuperäinen.
                        Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.

                        -Calli The Mamma-

                        Comment

                        • jsr85
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2007
                          • 1372
                          • Oulainen

                          #27
                          ot. ostitko oulaisista tuon auton? on nääs pyöriny siel useamman vuoden tuollainen lila....
                          ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                          Comment

                          • KanaDimmy
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2007
                            • 398
                            • Kalanti

                            #28
                            Originally posted by jsr85 View Post
                            ot. ostitko oulaisista tuon auton? on nääs pyöriny siel useamman vuoden tuollainen lila....
                            Joo sieltähän se mukaan tuli ku olin lomailemassa muhoksella. Auto toimi ihan hyvin mutta parin viikon päästä piti ruveta vaihtamaan "amis patentteja" pois koneesta ja vähä muualtaki
                            e34 525ia -93

                            Comment

                            • jsr85
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2007
                              • 1372
                              • Oulainen

                              #29
                              niinpä vähän arvelinkin......
                              ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                              Comment

                              Working...
                              X