Originally posted by KanaDimmy
View Post
mun e30 Huippunopeus surkea...
Collapse
X
-
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
-
-
Originally posted by Willtord View Posthmm... entäs kuinkas lujaa e30 325i pitäisi kulkea? niinkuin ihan vaan mittarin mukaan...
Comment
-
-
Vois tänne vähä päivitellä ku muistin että tälläsenki oon tehny josku
Auto oli vissiin käyny kolmella tai jotaki ku tuppien ja tulppien johtojen vaihtamisen jälkeen auto liikkui paremmin ja huiput nousi sinne 170kmh ja ehkä jopa vähän lisää tohon jos suoraa riittäisi :think
ps. auto nyt taas heikos hapes eikä lähde käyntiin...Nyt se pierburkki varmaan sano sopimuksen irti kokonaan ku ei lähde käyntiin enää ollenkaa(startti kyllä pyörii) Pitää tänään tarkistella saako se kipinää kunnolla.e34 525ia -93
Comment
-
-
huiput
4- lovisella ja pierburgilla 170km/h mittarin mukaan. Kansiremontin yhteydessä vaihdoin weberin kun sellainen oli tullut hankittua, ensimmäinen ongelma tuli kaasuvaijerin kanssa mutta pelle peloton kaasuvivustolla sekin ratkaistiin.kai niitä jonkinlaisia vivustoja siihen myydäänkin?
E36 325i ralliauto
Exät: E46 330iA M-Sport touring , E28 525E -83, E30 320i -88, E28 518i -87, E30 "325i" Endurance Saloon prokkis, E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by apr View Post4- lovisella ja pierburgilla 170km/h mittarin mukaan. Kansiremontin yhteydessä vaihdoin weberin kun sellainen oli tullut hankittua, ensimmäinen ongelma tuli kaasuvaijerin kanssa mutta pelle peloton kaasuvivustolla sekin ratkaistiin.kai niitä jonkinlaisia vivustoja siihen myydäänkin?
Impreza WRX STI Vers.IV -99
ex: e36 325i cabrio -94
ex: e34 520i -88
ex: e30 316 -86
ex: e34 M5 -89
ex: e36 325i -91
ex: e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by mizter View Postminkäs mallin weberi tuohon kuuluisi/kannattaisi laittaa? ja mistä autosta sellaisen vois löytää?
tossa toi dmtr vastaa melkein tota dmtl:ää
http://www.freetechnics.fi/ tuolta löytyypi uusia ja käytettyjä (ja hintaakin on...)Last edited by GOOFY; 21-10-2007, 22:40.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Mulla on itsellä kiinni nyt Weber 32/36 DGV vissiin tota mallia, kuva ainaki näyttäisi aikalailla samalta. Bensaa kone saa hyvin ja kun käsiryyppy on niin sekin toimii ääliö varmastiNyt on vaan sellanen pieni hienosäätö kuin tyhjäkäynnin säätö kuntoon. Sekin on loppuviimmein helppo homma mutta kaasari saa varmaan ilmaa jostain välistä koska kuuluu sellaista vihellystä koneesta kokoajan. Se pitäis tiivistää jollain liimalla koska tiivisteet näyttivät olevan aika hyvin kunnossa, ehkä alumiini "lisäpala" mikä nyt onkaan niin näytti olevan ehkä hitusen kierossa
e34 525ia -93
Comment
-
-
Originally posted by KanaDimmy View PostMulla on itsellä kiinni nyt Weber 32/36 DGV vissiin tota mallia, kuva ainaki näyttäisi aikalailla samalta. Bensaa kone saa hyvin ja kun käsiryyppy on niin sekin toimii ääliö varmastiNyt on vaan sellanen pieni hienosäätö kuin tyhjäkäynnin säätö kuntoon. Sekin on loppuviimmein helppo homma mutta kaasari saa varmaan ilmaa jostain välistä koska kuuluu sellaista vihellystä koneesta kokoajan. Se pitäis tiivistää jollain liimalla koska tiivisteet näyttivät olevan aika hyvin kunnossa, ehkä alumiini "lisäpala" mikä nyt onkaan niin näytti olevan ehkä hitusen kierossa
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Postmulla se vihellys kuului siitä pierpurkissakin olleesta palikasta.siis siitä joka on imusarjan ykkös pytyn ja ilman putsari kotelon välisessä letkussa. jos sulla on se vielä paikoillaan niin se voi imeä ilmaa siitä pienestä reijästä jos se kalvo on hajallaan siinä palikassa. sehän joutaa kokonaan pois kunhan vain tulppaat sen imu sarjan reijän... ei siinä weberissä taida olla kuin kuin yksi alipaine lähtö kuskin puolella joka siis jakajalle ja imusarjasta letku sille ilmanputsari kotelon imuilman läpälle... eli siis sille mötikalle jonka käskin ottaa kokonaan pois niin sillehän ei jää edes sitä ohkasen letkun paikkaakaan ollenkaan... olipa taas selvästi selostettuNiin muutes voiko se vaikuttaa säätöihin? Koska ei silloin viimmeksi ainakaan saatu säätöjä kohdalle, oli joko liian pienet että ei pysynyt käynnissä tai sitte sellaset vähä liian kovat että kierrokset on korkealla kokoajan
e34 525ia -93
Comment
-
-
Originally posted by KanaDimmy View PostHehe oli kyllä aika selvästi sanottu mutta koitan katsoa kunhan pääsen kotiaNiin muutes voiko se vaikuttaa säätöihin? Koska ei silloin viimmeksi ainakaan saatu säätöjä kohdalle, oli joko liian pienet että ei pysynyt käynnissä tai sitte sellaset vähä liian kovat että kierrokset on korkealla kokoajan
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Vaihdelaatikko mulla on ainakin käyttispommissa 5-lovinen ja auto on vuosimallia -84. Mun tietojen mukaan ainakin alkuperäinen.Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
-Calli The Mamma-
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View Postot. ostitko oulaisista tuon auton? on nääs pyöriny siel useamman vuoden tuollainen lila....e34 525ia -93
Comment
-
Comment