Moro! Etuapurunko on siis E30-koppasesta 323i:stä pahasti lahonnut, enkä ole ehjää kovin läheltä löytänyt, joten mietin vanhan korjausta (hullua, tiedän). Mutta kysynkin nyt, että kuinka paksusta matskusta se on aikanaan tehty? Ne, jotka ovat omaansa vahvistaneet/korjanneet, niin kuinka paksusta tavarasta olette paloja tehneet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
323i E30 apurunko mätä
Collapse
X
-
Sama palkki jokaisessa E30:ssä (neloskoneisissa oma, kutoskoneisissa oma, erosta ei tietoa mutta varaosanumerot eri) joten kovasti kummastuttaa etteikö muka löytyisi. Ei tuota kannata alkaa korjailemaan, etsit vaan ehjän tuollaisen.
Esim. www.varaosahaku.fi auttaa
edit: korjattuLast edited by Jonsku; 21-08-2007, 10:17.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Katselinpa vielä tuolta netti-etk:sta www.realoem.com varaosanumeroita ja vaikuttaisi että kutos- ja neloskoneisissa on erilaiset apurungot edessä.
Eli korjataan edellistä sen verran jotta kutoskoneisten apurungot käyvät ainakin varmasti päittäin.
Noita sen verran tullut pyöriteltyä että ei nyt mitään kriittista eroa kyllä toisaalta mieleen tule, olisiko vahvuudessa pientä eroa?Last edited by Jonsku; 21-08-2007, 10:18.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View Postwww.realoem.com varaosanumeroita ja vaikuttaisi että kutos- ja neloskoneisissa on erilaiset apurungot edessä.
Muuta eroa en ole äkkiä huomannut, viisaammat voi korjata.E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by Kauko View PostMoro! Etuapurunko on siis E30-koppasesta 323i:stä pahasti lahonnut, enkä ole ehjää kovin läheltä löytänyt, joten mietin vanhan korjausta (hullua, tiedän). Mutta kysynkin nyt, että kuinka paksusta matskusta se on aikanaan tehty? Ne, jotka ovat omaansa vahvistaneet/korjanneet, niin kuinka paksusta tavarasta olette paloja tehneet?
Comment
-
-
Originally posted by jorkki View PostItse vaihdoin joskus aikoinaan neloskoneiseen kutoskoneisen apurungon ja siihen tosiaan piti hitsata vanhasta se heilahdusvaimentimen korvakko.
Vahvuudessa en huomannut eroa..
Comment
-
-
Originally posted by Kauko View PostMoro! Etuapurunko on siis E30-koppasesta 323i:stä pahasti lahonnut, enkä ole ehjää kovin läheltä löytänyt, joten mietin vanhan korjausta (hullua, tiedän). Mutta kysynkin nyt, että kuinka paksusta matskusta se on aikanaan tehty? Ne, jotka ovat omaansa vahvistaneet/korjanneet, niin kuinka paksusta tavarasta olette paloja tehneet?E30 ja E46 ///M
Comment
-
Comment