Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 -89 keskikonsoli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • migu8
    Newbiemmer
    • May 2007
    • 10

e30 -89 keskikonsoli

kojis pitäis vaihtaa ja oon jo irrottanu kiinnityspultit ja kaikki ruuvit mut siinä keskikonsolissa oleva kehyslevy ei millään lähe irti niistä säätimien taustapötiköistä pois joten en saa kojelautaa vaihdettua. mites ne säätimien takakappaleet sais irti siitä kehyksestä nyt kun ne kaksi ruuvia sieltä alhaalta on jo irti... onko siinä joku nipukka joka pitää vapauttaa siellä takana?
  • M325i
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 1529
    • Etelä-pohjanmaa

Myös ylhäällä on kaksi ruuvia viistosti myös taisi olla hätävilkku ja takalasin lämmittimen katkaisijoiden takana. Sen jälkeen irtoaa ja pääset irrottaaan lämpösäätimen vaijerien klipsit takaa.
    E30 ja E46 ///M

Comment

• migu8
      Newbiemmer
      • May 2007
      • 10

niin no ne viistot ruuvit kyllä olen avannut mutta justiin siinä lämpösäätimien vaijereissa se ongelma on miten ne lähtee. mun pitää sit ottaa ne vaijerit pois ettei se koko hässäkkä lähe vai?

Comment

• GOOFY
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 4139
        • .

Originally posted by migu8 View Post
        niin no ne viistot ruuvit kyllä olen avannut mutta justiin siinä lämpösäätimien vaijereissa se ongelma on miten ne lähtee. mun pitää sit ottaa ne vaijerit pois ettei se koko hässäkkä lähe vai?
        vedät ne kolme pikkusta sivusuunnassa liikkuvaa nappulaa irti ja kampeat jollain pikku ruukkarilla niiden nappien alle jäävän muovikehyksen irti, jonka alta löytyy ruuvit...

eli osa 16 irti

mitään vaijereita ei tarvitse eikä kannata alkaa irroittelemaan...
        Last edited by GOOFY; 23-08-2007, 23:25.
        E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• migu8
          Newbiemmer
          • May 2007
          • 10

jees kiitos tästä tiedosta! pitää heti aamulla käydä sorkkimassa sitä

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢