Onhan näitä vaihdettu että öljypohja raollaan,ei kauhean paha homma ole silloinkaan ja säästyy mielestäni aikaa jonkinverran..
-Öljypohja auki
-vanha tiiviste halki ja pois välistä
-tiiviste pintojen putsaus
-uusi tiiviste halki
-tiiviste paikalleen ja viiltokohtaan pieni kerros esim tiivistemassaa/liimaa
-pultit kiinni ristiin ja kovaa ajoa
Aikamoinen taika-jim saat olla jos meinaat siitä noin sentin kolosta ujuttaa sen tiivisteen öljypumpun ohi.
Mää just itse sitä mietin, että onko sitä pakko saada pumpun ohitse?
Meinaan vaan että pujottaa "öljypohjan tiivisteen lävitse".
Sen paremmin osaa kuvata sitä ideaa, mutta että pohja roikkuisi niin vapaana kuin mahdollista ja tiiviste kuljetetaan pohjasta ohitse omalle paikalleen.
Ei hajuakaan sopiiko, mutta sillä tavoin se voisi onnistua.
Mää just itse sitä mietin, että onko sitä pakko saada pumpun ohitse?
Meinaan vaan että pujottaa "öljypohjan tiivisteen lävitse".
Sen paremmin osaa kuvata sitä ideaa, mutta että pohja roikkuisi niin vapaana kuin mahdollista ja tiiviste kuljetetaan pohjasta ohitse omalle paikalleen.
Ei hajuakaan sopiiko, mutta sillä tavoin se voisi onnistua.
Totta turiset, voi se noinkin onnistua. Eipä ole koskaan tullut koitettua.
Comment