Announcement

Collapse
No announcement yet.

vm.84 e30 320:sen kannen vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #16
    Originally posted by machine_head View Post
    Ok. Minulla on kuitenkin vm.-86 L-jet kansi, jossa on kierteet sekä syvennykset noille holkeille. Täsmälleen samanlaiset kuin b25 kannessa. Hyllystä löytyy myös -84 hartge h26 l-jet kansi, samat kierteet siinäkin on, tosin holkkien syvennykset puuttuu. Voihan se olla, että tuohon l-jet kanteen joku on ne syvennykset jälkeenpäin poraillu.
    Viimeisissä (86-87) L-jet kansissa on toki nuo holkinsyvennykset jo vakiona.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

      #17
      Originally posted by T3 View Post
      Totta molemmat. Motronic-kannessa on jakajan vaatimille kierteille myös ns holkkien vaatimat syvennykset. Taitaapa B20-Motronic-kansissa olla nuo tuplat venttiilijousetkin erona muihin.
      Onko noin yksiselitteinen tuokin ero? Näet "yksöisjousilla" olevia motronic b20 koneitakin olen avannut, voihan olla että on kansi vaihtunut vanhempaan, mutta tehtaan jäljiltä ei ole l-jet tuplajousista mun käsissä vielä käynyt.

      EDIT: kyllä sitä irttoittamis järjestystäkin sopii noudattaa, itselläni on tosin periaatteena että kansi kuin kansi tasohiotaan kun se on käynyt irti moottorista.
      Olli.

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #18
        Originally posted by Rocla View Post
        Onko noin yksiselitteinen tuokin ero? Näet "yksöisjousilla" olevia motronic b20 koneitakin olen avannut, voihan olla että on kansi vaihtunut vanhempaan, mutta tehtaan jäljiltä ei ole l-jet tuplajousista mun käsissä vielä käynyt.

        EDIT: kyllä sitä irttoittamis järjestystäkin sopii noudattaa, itselläni on tosin periaatteena että kansi kuin kansi tasohiotaan kun se on käynyt irti moottorista.
        Olet varmasti oikeassa. Lähes kaikissa B20-motronic-koneissa, joista olen venttiileitä säädellyt, on näkynyt tuplajouset. Toki olen nähnyt myös "yksöisjousilla" olevia. Itsekään en ole L-Jet-kansia ikinä tuplilla jousilla nähnyt ja tuskin sitä päivää vastaan tuleekaan.

        Tuo irroittamisjärjestyshän on aivan päivänselvä asia. Eikai kukaan oikeasti niin hoopo ole, että 5-min työllä tekee rahallisesti melkoisen vahingon.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎