Minkähän verran sitä pystyy oikein jatkamaan? Tarkoitus olis pätkäistä kardaani, tehdä siihen holkki ja passailla se sorvissa suoraks. Tietäis vaan mitan, ku ei autokaan ole äärellä että pääsis mittaamaan.
325 ix:n etukardaanin jatkaminen?
Collapse
X
-
Pari tuumaa ainakin.
[url]http://home.earthlink.net/~wardellhix/members/newsletters/iXchange26.html#Jump%20Driveshaft%20Lengthen
Karpiolalta hankin oman pidennyksen, kun ei itse jaksanut alkaa
turailemaan.E36 M3 -94, E30 325ix -89,
Callaway Twin turbo -90, Callaway aerobody -90
Ex: E30 325 -87, E30 325 -89
-
Originally posted by heimo huima View PostPari tuumaa ainakin.
Eli tuskin pelaa jos akselia jatkaa keskeltä 2 tuumaa.
Joku puoli tuumaa voisi olla lähempänä totuutta tuon kuvan perusteella.Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
Ok, taisin lukea viestin liian nopeasti. Mutta enpä menisi kyllä alkuperäistä enää jatkamaan vaan tekisin uuteen boorituksen ja hitsaisin kiinni.E36 M3 -94, E30 325ix -89,
Callaway Twin turbo -90, Callaway aerobody -90
Ex: E30 325 -87, E30 325 -89
Comment
-
joo oishan se parempi tehdä kokonaan uusi boori, mutku ei oo vehkeitä semmoiseen. Ja ei se nyt ainakaan huononna alkuperäistä vaikka sitä jatkaisikin, toi alkuperäinen on kyllä sellainen suunnittelun ´kukka´. Minkä hintainen muuten oli karpiolalla se pidennys osa?530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
toikin ois yks vaihtoehto noi rikat tai sovituspalat... mut taidan katkaista ja jatkaa kumminkin sen 20mm... kattoo sit jos jossain teettäs uuden pitemmän boorin myöhemmin. kestäspähän paremmin jos tulee lisää voimaa loihdittua jostain530dat -01, 325ix -90, Mini -65, Hayabusa -03
Comment
-
Muistaakseni oli siinä 170€ korvilla. Tuohon kuului sitten koko helahoito, ettei ite tarvinut enää mitään tehdä.E36 M3 -94, E30 325ix -89,
Callaway Twin turbo -90, Callaway aerobody -90
Ex: E30 325 -87, E30 325 -89
Comment
Comment