Eli, aloitin tässä perjantaina tekemään jakopäänremonttia m20b25 koneella varustettuun e30. Vaihdoin samalla myös vesipumpun, ja huomasin että johdosta joka menee öljynpaine anturille, eroaa vesipumpun kohdalla noin 10cm pätkä, jonka päässä on liitin. En tiedä mistä olen liittimen vahingossa irrottanut. Olisiko kenelläkään tietoa missä sen vastakappaleen pitäisi majailla? :think
Mystinen johto e30 konehuoneessa.
Collapse
X
-
Mulla noita johtoja roikkuu ainaki kaks kappaletta ilman minkään näköstä hajua mihin kuuluvat. Johdot siis samanlaisella liittimellä,kun esim. lämpöantureissa. No eteenpäin olen päässy,joten eivät taida olla mitään kovin tärkeitä...Originally posted by [Riku] View PostEli, aloitin tässä perjantaina tekemään jakopäänremonttia m20b25 koneella varustettuun e30. Vaihdoin samalla myös vesipumpun, ja huomasin että johdosta joka menee öljynpaine anturille, eroaa vesipumpun kohdalla noin 10cm pätkä, jonka päässä on liitin. En tiedä mistä olen liittimen vahingossa irrottanut. Olisiko kenelläkään tietoa missä sen vastakappaleen pitäisi majailla? :think
-
Sama irtonainen liitin löytyy tuosta omasta. Ei sille ole mitään paikkaa.Originally posted by [Riku] View PostEli, aloitin tässä perjantaina tekemään jakopäänremonttia m20b25 koneella varustettuun e30. Vaihdoin samalla myös vesipumpun, ja huomasin että johdosta joka menee öljynpaine anturille, eroaa vesipumpun kohdalla noin 10cm pätkä, jonka päässä on liitin. En tiedä mistä olen liittimen vahingossa irrottanut. Olisiko kenelläkään tietoa missä sen vastakappaleen pitäisi majailla? :thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Imusarjan puolella, öljypohjan päällä on tasoanturi. siitä lähtee johto, ja jossain laturin paikkeilla on liitin. kato vaikka ensin että tuo on kunnossa.
Ei vaikuta se ylimääräinen liitin tuohon.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Kokeiles ottaa check paneeli irti ja tarkistaa liitos. Saattaa vika olla vain siinä että ei saa kunnon kontaktia. (näin mulla oli kun pitkään sen valon kanssa tappelin)Originally posted by [Riku] View PostSain tuossa auton kasaan, ja sellainen pikkuvika on ilmaantunut että siitä lähtien check control on jatkuvasti valittanut moottoriöljyistä. Mistä se siis ottaa tiedon? Ettei vain olisi sillä johdonpätkällä tekemistä asian kanssa?:think
Comment
-
Minkä värinen johto siinä liittimessä on? Katsotaan manuaalista, että mistä ko. johto tulee ja minne se on matkalla.Originally posted by [Riku] View PostEli, aloitin tässä perjantaina tekemään jakopäänremonttia m20b25 koneella varustettuun e30. Vaihdoin samalla myös vesipumpun, ja huomasin että johdosta joka menee öljynpaine anturille, eroaa vesipumpun kohdalla noin 10cm pätkä, jonka päässä on liitin. En tiedä mistä olen liittimen vahingossa irrottanut. Olisiko kenelläkään tietoa missä sen vastakappaleen pitäisi majailla? :think
Kevyesti epätodennäköistä, että moottoritilassa tehdyn remontin yhteydessä olisi mennyt kontakti katossa vialle. Ensin kannattaa tarkistaa se tasoanturi ja liitin.Originally posted by Jasu View PostKokeiles ottaa check paneeli irti ja tarkistaa liitos. Saattaa vika olla vain siinä että ei saa kunnon kontaktia. (näin mulla oli kun pitkään sen valon kanssa tappelin)Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Mulla toimi 8 vuotta hyvin, kunnes rupesi temppuilemaan. Kaikki muut kävin läpi eikä mikään auttanu. Viime v-loppuna otin irti, kääntelin ja vääntelin jonka jälkeen toiminut. (on siis mahdollista) Musta-sininen ja ruskea-vihreä on johtojen värit mulla. Toinen noista siis menee ö-paineelle.Originally posted by kaol View PostMinkä värinen johto siinä liittimessä on? Katsotaan manuaalista, että mistä ko. johto tulee ja minne se on matkalla.
Kevyesti epätodennäköistä, että moottoritilassa tehdyn remontin yhteydessä olisi mennyt kontakti katossa vialle. Ensin kannattaa tarkistaa se tasoanturi ja liitin.
Comment
-
Comment