.....................
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 hansikaslokero ei pysy kiinni
Collapse
X
-
Originally posted by kimbo View PostJeps eli e30 hansikaslokero ei pysy kiinni. missähän mahtaa olla vika kun lukko ja vastakappale näyttää molemmat ehjiltä? Itse vielä istuin pelkääjän paikalla, painoin polvilla hasikaslokeroa ja sehän aukesi mutta ei enään menny kiinni. missä vika?
siitä luukusta varmaan menny jousi/jouset paskaksi jotka levittää niitä kahta piikkiä...E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
-
-
Originally posted by kimbo View PostJeps eli e30 hansikaslokero ei pysy kiinni. missähän mahtaa olla vika kun lukko ja vastakappale näyttää molemmat ehjiltä? Itse vielä istuin pelkääjän paikalla, painoin polvilla hasikaslokeroa ja sehän aukesi mutta ei enään menny kiinni. missä vika?
Comment
-
-
Originally posted by Tona View PostOmassa E30:ssä ei hanskalokero enää aukea. Laitoin sen ihan normaalisti kiinni ja nyt ei aukea enää millään, ja se ei ole lukossa.
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
E46 320i -99
"Prokkis" Schnitzer 635csi E.T.S -85
ex:
E34 535iA -91
E30 316i -89
E30 320i -90
Comment
-
-
Originally posted by Tona View PostOmassa E30:ssä ei hanskalokero enää aukea. Laitoin sen ihan normaalisti kiinni ja nyt ei aukea enää millään, ja se ei ole lukossa.
Jos sieltä jotain haluaa niin sitä vähän murjoo ja sit odottelee niin se tipahtaa auki jonkin ajan kuluttua. Tosin oon huomannut kätevämmäksi säilyttää rekisteriotteita sun muita muualla, jos poliisilla on asiaa niin on vähän noloa ensin kenkästä lokeroa ja sit odotella hyvä tovi että se tippuu auki
Comment
-
-
Ongelma on itse lukkomurikka (osa 12), josta ne väkästen akselikohdat tuppaa murtumaan vuosien mittaan ja siten estävät väkästen työntymisen sisään kunnolla.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostTapoin samaan tapaan oman hanskalokeron E28:sissa menneenä kesänä kun poliisit olivat kiinnostuneita auton papereista.
Ongelma on itse lukkomurikka (osa 12), josta ne väkästen akselikohdat tuppaa murtumaan vuosien mittaan ja siten estävät väkästen työntymisen sisään kunnolla.
Elikkä kiitokset neuvoista, sain lukon nyt irti rikkomatta koko lokeroa.
Mitähän noi lukot maksaa uutena? Tai mahtaisko keltään löytyä toimivaa lukkoa ylimääräisenä?Bmw 320IA Touring (E30) Myydään!
Comment
-
Comment