elikkä ratti rupee täristämään todellakin paljon paikoittain ja kuskinpuolen etujarrulevy kuumenee todella paljon kun ajaa. lueskelin tossa muitakin samankaltaisia ongelmia joten kuullostaisi melkeenpä laakeri vialta tai jarrut? ja sitten tuntuu että tyhjäkäynti on todella heikko ja heittelehtii, käynnistyksessä joutuu välillä sahaamaan että käynnistyy.joskus ehkä 1x/kk tuntuu että moottori "pätkäsee" kesken ajon. voiko olla vaan vuoto jossain vai onko viisaammilla parempia ideoita kiitos etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 325i Täristää
Collapse
X
-
oisko levy sen verran kieroutunut että pääsisi vähän hinkkaamaan ja lämpenisi siinä sitten...pitäisi täristää jarruttaessakin aika laillae46 328 sedan -98 <--SHOWROOM
Ex: e39 523ia -96, e36 325ic -94, e36 320i -92, e36 320ic -91, e30 316 1.8i -88 +muita joita ei kehtaa edes mainita
-JKL-Connection-------------------------------------------------
BMW = LIUKASTA AINA KUN HALUAT
-
-
Moro!
Täristääkö jarruttaessa, vaikka jarrutat hiljaisessa nopeudessa? Jos täristää hiljasessakin nopeudessa on levy kiero jos ei melkeimpä on laakeri vika.
e:kirjotusvirheetLast edited by Rutku; 23-01-2008, 07:41.
Comment
-
-
Johan sulla tuossa valmis vika diagnoosi on
- Laakerien tsekkaus, onko jarrulevyt tai vanteet kierot ?
- Onko kaikki imupuolen putket/letkut ehjät, haitari kumi etc...
- Tuo pitkään sahaaminen voi johtua bensan paineen katoamisesta, vuotavista suuttimista jne.Last edited by Veltsu; 23-01-2008, 09:33.
Comment
-
-
joo kiitoksia vaan vastauksista. kyllä se täristää kun jarruttaa eli täytyypi lähteä ostelemaan uudet etujarrut kun ne on jo ostolistalla ollu pidempääki täytynee mennä tuolla mukavan vilposessa ilmassa tutkimaan letkuja konehuoneesta.F31 318d -16
Ex. E91 320d touring -08
Ex: E36 328 Touring -95
Ex: E39 528 -96
Ex: E30 325 Coupe -88
Ex: E30 316i -89
Comment
-
-
Samalla kun vaihdat jarrulevyt, uusi satuloiden liu-ut ja mäntien tiivisteet(voi olla myös syy laahaamiseen).
Kannattaa myös vaihtaa jarruletkut.
Niissä voi olla sisällä niistä irronnutta mutua joka pitää osittain paineen päällä ja jarru laahaa sen takia. Rupeaa myös sen johdosta kuumenemaan ja menee ennemmin tai myöhemmin kieroksi.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment