Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 316 + m30b30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #16
    Juu tokihan noita pystyy itsekin tekemään jos on kunnon hitsivehkeet ja malttia, loppupeleissä on kyse siitä kuinka paljon haluaa tehdä itse ja tosiaan budjetista.

    Radalle kun ilmeisesti olet vehjestä rakentamassa niin suosittelen pistämään koneen tuohon motorpos. 3:seen, eli paukuta suosiolla tulipeltiä hieman taaksepäin, kuitenkin tuo M30 painaa sen ~40-50kg enempi kuin M20 niin saa edes hieman sitä painoa taaksepäin
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Haukkis
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 1366
      • Valkeala

      #17
      Joo täytyy varmaan vähä paukutella sitä peltiä pois tieltä Kyselen sitte lisää tyhmiä ku on koneen kokeilun aika, vielä menee joku hetki muissa hommissa

      Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

      Comment

      • Samee
        BTCF Member
        • Mar 2006
        • 888
        • Valkeakoski

        #18
        Originally posted by Haukkis View Post
        Nii noilla pystyy säätää sen koneen kohdan? No hmm... aika pienellä pudjetilla ku rakennan tota vehettä nii jää varmaan ostamatta... Pystyyhän tohon varmaan itsekin rakentamaan kannakkeet jotenkin? helpoinhan se tietysti olis kun olis valmiit kannakkeet mitkä sopis
        Taitanee löytyä ALPINAsta ainoat kannakkeet mitkä käyvät suoraan. Niitähän nyt ei puissa kasva joten kannattanee tosiaan ottaa se hitsipilli käteen jos halvalla haluat päästä.
        E30 325i Cabriolet M-Tech2 ´91 M52 projekti
        E30 316 4d '89
        E36 M3 Coupe '93
        F30 318d '13

        Ex e21:316´81 e30:325´89, 316i´88, 316i´89, 318i´89, 320i´86 e34:M5´90 e36:328i Touring M-Sport ´96 e38:740iA ´94 E39 530da Touring '00 e91: 320d ´06 M-Sport

        Comment

        • Haukkis
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 1366
          • Valkeala

          #19
          seiskan kone on melkein irti, vielä pari asiaa askarruttaa sähköjen osalta.

          Elikkä moottorinohjausboksi on omassa lokerossaan konehuoneessa, siitä menee johtosarjat sulakerasialle ja siinä välissä on liitin, joka siis kytkee motronicin sulakerasialle. Mutta siinä vieressä on toinen boksi, jossa on yksi 10 numeroinen numerosarja, ja yksi 7 numeroinen numerosarja, ja realoem ei tunne kumpaakaan. Mikäs boksi tämä on? Tästä menee kanssa johtonippu sulakerasialle, mutta nämä johdot menevät sinne alle ja ei ole mitään liitintä? Tarviiko näitä ottaa mukaan koneen yhteydessä vai voiko jättää raatoon?

          Tarviiko kone toimiakseen muuta kun ton moottorin oman johtosarjan + boksin?

          Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎