Auto on ihan toimiva tosin ei muutaman päivän katselulla vielä ihan varmaksi voi vannoa.
Ongelmat: Tihkuttava vesipumppu, ilmanputsarin pömpeli yrittää kovin tulla konepellin läpi, huohotinletku on vaihdettu konehuoneen perälle auton alle sojottavaan puutarhaletkuun.. Jäätyköhän se tukkoon eli pitäisikö siihen kannenkoppaan hommata se original huohotin venttiili ja letku?
Olen katellu josko tuon kauhu-kaasarin voisi vahtaa l-jet tai k-jet -romppeisiin.. Oli täälläkin yksi paketti 5-v lootalla ja m10b18 koneella ilmeisesti k-jet myynnissä. (En kyllä ole edes varma että onko tuossa pierburg kun on toiminut +-5C -keleillä, kosteilla sellaisilla)
"EDIT: Eli weberin 34/32 tms toimiva kaasari näkyy olevan, onneksi. Kannattaisko vaihto silti, vai tuleeko liian kallis ja viitseliäisyyttä vaativa projekti. Tyttöystävän kauppakassia kun ei ihan joka päivä jaksais rassata vaikka onkin vähän sellainen 'rakkaudesta BMW:hen' -mentaliteetti. "
Eli niinkuin otsikostakin voisi päätellä olen tässä ihmettelemässä että wtf tuon koneen kanssa kannattaa tehdä, vai kannattaako mitään? Tuo ruiskun kamojen vaihto vaikuttaa paljon houkuttelevammalta (halvemmalta) kuin ruveta maksamaan ~350e weberin tuplakurkusta ja sovituspalikasta.
Vesipumpun meinasin nyt kumminkin vaihtaa, ja katella jos jotain letkuja tarvis. Uudet nesteet sisään. BMW original vai generic neste/teboil kamat?
Venttiilien välykset ajattelin pistää kohdalleen samalla, mikähän se välys mahto olla?
Tulpat, pyörijät yms, oli kuulemma kesällä vaihdettu, joten ne tarvii vain putsata ja katella, kai. Onkos vielä jotain tärkeää ettei tuo alle 300tkm m10 kingi paukahda?
Ongelmat: Tihkuttava vesipumppu, ilmanputsarin pömpeli yrittää kovin tulla konepellin läpi, huohotinletku on vaihdettu konehuoneen perälle auton alle sojottavaan puutarhaletkuun.. Jäätyköhän se tukkoon eli pitäisikö siihen kannenkoppaan hommata se original huohotin venttiili ja letku?
Olen katellu josko tuon kauhu-kaasarin voisi vahtaa l-jet tai k-jet -romppeisiin.. Oli täälläkin yksi paketti 5-v lootalla ja m10b18 koneella ilmeisesti k-jet myynnissä. (En kyllä ole edes varma että onko tuossa pierburg kun on toiminut +-5C -keleillä, kosteilla sellaisilla)
"EDIT: Eli weberin 34/32 tms toimiva kaasari näkyy olevan, onneksi. Kannattaisko vaihto silti, vai tuleeko liian kallis ja viitseliäisyyttä vaativa projekti. Tyttöystävän kauppakassia kun ei ihan joka päivä jaksais rassata vaikka onkin vähän sellainen 'rakkaudesta BMW:hen' -mentaliteetti. "
Eli niinkuin otsikostakin voisi päätellä olen tässä ihmettelemässä että wtf tuon koneen kanssa kannattaa tehdä, vai kannattaako mitään? Tuo ruiskun kamojen vaihto vaikuttaa paljon houkuttelevammalta (halvemmalta) kuin ruveta maksamaan ~350e weberin tuplakurkusta ja sovituspalikasta.
Vesipumpun meinasin nyt kumminkin vaihtaa, ja katella jos jotain letkuja tarvis. Uudet nesteet sisään. BMW original vai generic neste/teboil kamat?
Venttiilien välykset ajattelin pistää kohdalleen samalla, mikähän se välys mahto olla?

Tulpat, pyörijät yms, oli kuulemma kesällä vaihdettu, joten ne tarvii vain putsata ja katella, kai. Onkos vielä jotain tärkeää ettei tuo alle 300tkm m10 kingi paukahda?
Comment