Järkevintä olisi ohjata vain raitista ilmaa vaparille mikäli se vapari on välttämätöntä sinne laittaa. Vakiona toimii paremmin
Pelkkä vapari vain madaltaa tehoja kun imee kuumaa ilmaa konehuoneesta moottorille.
ram air tyylinen ilmansuodatus häkkyrä voi ehkä olla hyödyksi, mutta jos sekään mitää hyödyttäis, niin tehon lisäys on aivan olemattoman pieni. Helpoimmin tehoa saa 3,5 litrasen ilmamäärä mittarilla, bp säätimellä ja peltisatsilla/putkistolla. Huomattavia tehoja ei vaan tunnu saavan lisää muuta kun kunnon palikoilla.
Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
ram air tyylinen ilmansuodatus häkkyrä voi ehkä olla hyödyksi, mutta jos sekään mitää hyödyttäis, niin tehon lisäys on aivan olemattoman pieni. Helpoimmin tehoa saa 3,5 litrasen ilmamäärä mittarilla, bp säätimellä ja peltisatsilla/putkistolla. Huomattavia tehoja ei vaan tunnu saavan lisää muuta kun kunnon palikoilla.
Tai laittaa 3.4 IMM sijiasta MAF:in M50 koneesta. Ei kylläkään toimi suoraan, vaan vaatii joko ECU:n kusettamista, tai räätälöidyn lastun toimiakseen.
ehkä maailman turhin aihe... searchia käyttämällä löytyy nuista "vaparivirityksistä" tarvittavat mutinat ja mielipiteet, ja ohjeita "tehonlisäykseen" vaparina.
Mikä tällä foorumilla oikeen on kun joku "junnujunnunen posts 5"-käyttäjä kysyy jotain vastaavaa ,esim ylläoleva niin alkaa tää v******u muilta käyttäjiltä --> ei ole oikea tapa ohjeistaa uusia käyttäjiä. Enkä yleistä että kaikki syyllistyyvät mutta....
Comment