elikkäs onko mitää hyötyä laittaa e30 325i pelkkä vapari? jos ei nii mitä pitäs tehä et hyötyy? helpoimmat tavat tietty eka kiitos
vapari e30 325i
Collapse
X
-
ram air tyylinen ilmansuodatus häkkyrä voi ehkä olla hyödyksi, mutta jos sekään mitää hyödyttäis, niin tehon lisäys on aivan olemattoman pieni. Helpoimmin tehoa saa 3,5 litrasen ilmamäärä mittarilla, bp säätimellä ja peltisatsilla/putkistolla. Huomattavia tehoja ei vaan tunnu saavan lisää muuta kun kunnon palikoilla.Last edited by Flart; 04-03-2008, 16:02.Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
Comment
-
Tai laittaa 3.4 IMM sijiasta MAF:in M50 koneesta. Ei kylläkään toimi suoraan, vaan vaatii joko ECU:n kusettamista, tai räätälöidyn lastun toimiakseen.Originally posted by Flart View Postram air tyylinen ilmansuodatus häkkyrä voi ehkä olla hyödyksi, mutta jos sekään mitää hyödyttäis, niin tehon lisäys on aivan olemattoman pieni. Helpoimmin tehoa saa 3,5 litrasen ilmamäärä mittarilla, bp säätimellä ja peltisatsilla/putkistolla. Huomattavia tehoja ei vaan tunnu saavan lisää muuta kun kunnon palikoilla.E30 -90 320i
Comment
-
ehkä maailman turhin aihe... searchia käyttämällä löytyy nuista "vaparivirityksistä" tarvittavat mutinat ja mielipiteet, ja ohjeita "tehonlisäykseen" vaparina.
Mikä tällä foorumilla oikeen on kun joku "junnujunnunen posts 5"-käyttäjä kysyy jotain vastaavaa ,esim ylläoleva niin alkaa tää v******u muilta käyttäjiltä --> ei ole oikea tapa ohjeistaa uusia käyttäjiä. Enkä yleistä että kaikki syyllistyyvät mutta....
minusta modet: --> lukkoon/pois tämmöset täältä
Last edited by Sampza; 04-03-2008, 18:49.
Comment




Comment